بی عدالتی در جذب نیرو در پتروشیمی دهدشت، داد مردم را درآورده است

"حمیدرضا رحیمی‌نیا" به بکارگیری نیروی انسانی در پتروشیمی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه واکنش نشان داد و در توئیتی نوشت:"داد مردم در خصوص بی‌عدالتی در جذب نیرو در پتروشیمی دهدشت به فلک رسیده است."

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)،مشاور اشتغال و کارآفرینی معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انشتار توئیتی نوشت: ” داد مردم در خصوص بی‌عدالتی در جذب نیرو در پتروشیمی دهدشت به فلک رسیده است.”

بی عدالتی در جذب نیرو در پتروشیمی دهدشت، داد مردم را درآورده است

در پایان توئیت خود نوشته است:”پیشنهاد می گردد سازمان بازرسی، دستگاه‌های امنیتی و بازرسی استانداری به موضوع ورود و برای مردم بویژه ساکنان اون منطقه شفاف‌سازی کنند.”

به گزارش ایلنا از یاسوج، احداث خط لوله انتقال اتیلن غرب(باختر) کشور در تاریخ ۱۳۸۱/۰۵/۰۲ به تصویب هیات دولت رسید و اجرای خط لوله اتیلن بعهده شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی گذاشته شد.

با شروع عملیات اجرایی خط لوله اتیلن و بمنظور توسعه و احداث صنایع پتروشیمی در چارچوب برنامه توسعه اقتصادی کشور ، شرکت پتروشیمی باختر به صورت Holding تاسیس و در تاریخ ۱۳۸۳/۱۱/۱۷ به ثبت رسید.

برای احداث صنایع تولید مواد پتروشیمی در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم مناطق جنوبی کشور، هیات دولت در تاریخ ۱۳۸۴/۰۶/۰۴ احداث چهار واحد جدید در مناطق جنوبی کشور را تصویب کرد که با الحاق پتروشیمی گچساران به این چهار طرح بنام پتروشیمی های خط دنا نامیده شدند.

خط دنا از یک واحد الفین گچساران و چهار واحد تولید پلی اتیلن (HDPE ) بنامهای شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت ، ممسنی ، کازرون و بروجن تشکیل شده است.

در سفر استانی باهنر نماینده وقت مجلس به استان کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ ۱۳۸۶/۰۱/۲۰ کلنگ احداث یک واحد تولید پلی اتیلن سنگین به ظرفیت ۳۰۰ هزارتُن در سال در شهرستان دهدشت زده شد و بلافاصله در تاریخ ۱۳۸۶/۰۱/۲۸ شرکت پتروشیمی دهدشت بصورت سهامی خاص تأسیس و به ثبت رسید که در تاریخ ۱۳۸۶/۱۰/۱۹ نام شرکت به پُلیمر دهدشت تغییر یافت.

سپس در تاریخ ۱۳۸۸/۱۱/۰۳ شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت به صورت سهامی عام تاسیس و صد در صد سهام شرکت پلیمر دهدشت به این شرکت منتقل شد.

این شرکت، مُجری احداث یک واحد تولید پلی اتیلن سنگین در شهرستان دهدشت است، هدف از اجرای آن در مرحله اول تولید مواد اولیه پلی اتیلن سنگین برای تامین نیاز بازارهای داخلی و تغذیه صنایع پایین دستی و در مرحله بعد صادرات محصول به بازارهای جهانی است.

با مطالعات انجام شده توسط مشاور جهت مکان یابی و پس از انتخاب مکان مناسب، زمین طرح به مساحت ۱۰۲ هکتار در منطقه صحرای کلاچو خریداری که بلافاصله نسبت به یکپارچه سازی زمین اقدام و سند رسمی جهت احداث کارخانه در تاریخ ۱۳۸۷/۱۱/۱۷ اخذ شد.

https://ipna.news/165561کپی شد!