ایران پتروکم، زمینه ساز صادرات محصولات دانش بنیان ایران

معاونت برنامه ریزی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس: نمایشگاه ایران پتروکم، زمینه فعالیت های بیشتر شرکت های دانش بنیان را فراهم کرده و نه تنها باعث قطع شدن وابستگی ایران به بیرون خواهد شد بلکه در آینده نزدیک شاهد صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان خواهیم بود.

 

 

به گزارش ایپنا_خبرگزاری پتروشیمی ایران، حسن نشان زاده معاون برنامه ریزی هلدینگ خلیج فارس در حاشیه نمایشگاه ایران پتروکم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پنجمین نمایشگاه بین المللی است که هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس برگزار می کند و این بار با نام ایران پتروکم فعالیت خود را آغاز کرده است. خوشبختانه در این سالها رسالت شرکت های بزرگ که کمک به توسعه صنعت است را در عملکردهای موجود دیده ایم. اما باید به این نکته اشاره کرد که  این توسعه محقق نمی شود مگر اینکه کم ترین وابستگی را به بیرون داشته باشیم.‌

نشان زاده اضافه کرد: وقتی نوآوران، مبتکران، صاحبان فکرو واندیشه، سازندگان داخلی و فناوران درکنار صنعت پتروشیمی قرار بگیرند باعث می شود نیازمندی های این صنعت تامین شود و نه تنها در نهایت  توسعه صنعت خود را  خواهیم داشت بلکه در آینده نزدیک صادرکننده محصولات شرکت های دانش بنیان خود نیز خواهیم بود.

معاون برنامه ریزی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: در این نمایشگاه از هلدینگ های بزرگ تا شرکت های دانش بنیان، معاوت علمی و فن آوری ریاست جمهوری و تمام بازیگران صنعت پاروشیمی حضور داشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۱۸۰ شرکت صاحب نام و دانش بنیان در این نمایشگاه حضور داشته اند گفت: با توجه به مشاهدات ما رضایت نسبی خوبی در میان شرکت کنندگان وجود داشت، هر چند این کار یک عمل بسیار بزرگی بود که با  رهبری و درایت دکتر علی عسکری دکتر و دیگر مدیران رخ داد.‌

گزارش از جعفر پاکزاد

https://ipna.news/170048کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *