ویدیو؛ علی عسکری در گفت و گوی اختصاصی با ایپنا: شرکت های دانش بنیان ثروت های اصلی صنعتی ایران هستند

مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در حاشیه بازدید از غرفه گروه شرکت های نصر ایرانیان اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان ثروت های اصلی صنعتی و فنی ایران هستند و نمایشگاه ایران پتروکم نقش تسهیل گری برای حضور شرکت های دانش بنیان در صنعت کشور داشته است.

به گزارش ایپنا- خبرگزاری پتروشیمی ایران، عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در جریان بازدید خود از غرفه گروه شرکت های نصر ایرانیان در گفت و گویی اخنصاصی با خبرنگار ایپنا با اشاره به شعار نمایشگاه پتروکم «حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی ،پالایش و پتروپالایش» اظهار داشت:

 

شرکت های دانش بنیان ثروت های اصلی صنعتی و فنی ایران و برای ما افتخار آمیز هستند، اما باید تلاش کنیم این شرکت های دانش بنیان به میدان بیایند و کارهای مفید را انجام دهند. کار مفیدهم به این شکل است که یک زیست بومی درست شکل بگیرد.

مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس ادامه داد: در این زیست بوم درست باید تعاملی میان شرکت های دانش بنیان با صنایعی که درگذشته شکل گرفته و نفوذ نوآوری ها و فناوری ها در صنایع بزرگ و همچنین کسانی که می خواهند تازه صنعتی را بنیانگذاری کنند ایجاد شود. در این نقطه همه باید کمک کنند تا صنایع ایرانی طبق گواهینامه های داخلی راه اندازی شود و  در این دو جبهه کلی دانش بنیان ها می توانند خدمت بزرگی بکنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی پتروکم در جزیزه کیش گفت: این نمایشگاه نقش تسهیلگری در ایجاد ارتباط ها بین صنعت و شرکت های دانش بنیان دارد و به این زیست بوم حیاتی در صنعت و اقتصاد کشور کمک بزرگی خواهد کرد. خوشبختانه شاهد بودیم که استقبال خوبی از این نماشیگاه شده و در هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس ارتباط خوبی با شرکت های دانش بنیان داشته باشیم، جرا که معنقدیم رشد یافتن شرکت های دانش بنیان رشد یافتن اقتصاد ایران است.

گزارش: جعفر پاکزاد

https://ipna.news/169905کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *