گزارش ویدیویی؛ حسن نشان زاده: در رویداد پتروکم، ۴ هزار میلیارد قرارداد با دانش بنیان ها امضا شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس گفت: در نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم، بالغ بر ۴ هزار میلیاردتومان با شرکت‌های دانش بنیان قرار بسته‌ایم و با حساب تفاهم نامه های امضاء شده این عدد بالای ۱۵ هزار سندهمکاری است.

به گزارش ایپنا– خبرگزاری پتروشیمی ایران، حسن نشان‌زاده معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار ایپنا اظهار داشت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان یکی از فعالیت‌های مهم ما در صنایع پتروشیمی خیلج فارس بوده و خوشبختانه در طول در طول ۵ سال گذشه بالغ ۲۰ هزار میلیارد تومان با شرکت‌های دانش بنیان قرار داد بسته شده است.

وی در ادامه افزود: در نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم بالغ ۴ هزار میلیارد تومان قرار داد با شرکت‌های دانش بنیان بسته‌ایم. اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم تصمیم‌گیری هلدینگ خلیج فارس برای بستن قرارداد‌ها با شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه بود. ما در نمایشگاه‌های قبلی تفاهم نامه را  امضاء می‌کردیم اما تصمیم گرفته‌ایم در این نمایشگاه قرارداد امضا شود، این یعنی کار‌هایی که نهایی شده و قرار است برای ساخت برود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با بیان اینکه اگر تعداد تفاهم نامه‌ها را به قرارداد‌ها اضافه کنیم  بالای ۱۵ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه  وقرار داد با دانش بینان بسته شده است اضافه کرد: شاهد گزارش‌های عددی ما در عقد قرارداد‌ها وتفاهم نامه‌ها با شرکت‌های دانش بنیان همکاری ۸۰ درصدی در گچساران، ۷۰ درصدی در هویزه و همچین استفاده از ساخت داخل در تمام مجتمع‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس و جلوگیری از خروج ارز از کشور است.

به گزارش ایپنا، نخستین نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم که به همت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از ۲۴ بهمن ماه در جزیزه کیش آغاز به کار کرده بود، ۲۷ بهمن ماه به کار خود پایان داد. این رویداد بزرگ با شعار با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش محلی برای فعالان عرصه صنعت، شرکت‌های دانش بنیان و هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی بود.

گزارش از جعفر پاکزاد

https://ipna.news/169990کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *