زارعپور مدیرعامل پتروفرهنگ در جمع کارگران:

عملکرد مدیران توسط کارگران ارزیابی می شود  

مراسم بزرگداشت روز جهانی کار وکارگر سه شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 با حضور مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ و مدیران عامل شرکت های تابعه در شرکت پتروشیمی مروارید برگزار شد و کارگران با ایراد سخنرانی به بیان درخواست ها، پیشنهادات و مسائل خود را پرداختند.  

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران( ایپنا)؛ دکتر جواد زارعپور مدیرعامل هلدینگ پس از بیان مسائل کارگران، گفت: امروز که ما اینجا در کنار یکدیگر هستیم سه روز فرخنده در تقویم در مجاور یکدیگر قرار گرفته‌اند که شادباش آنها را بیش از پیش می‌کند: روز خلیج فارس که در سواحل آن هستیم، روز معلم که پیوند بسیار نزدیکی از حیث ساختاری و سازمانی با آنها داریم و روز کار و کارگر که امروز در محضر شما عزیزان ایستاده‌ام و خداوند را برای این توفیق شاکرم.

وی با بیان اینکه نماینده کارگران به موارد متعددی اشاره کرد که دقت نظر به آنها باید در دستور کار مدیران قرار گیرد، افزود: اطمینان می‌دهم که دغدغه شما مدنظر قرار خواهد گرفت و مطالبات شما به طور جدی بررسی و انشالله در حد توان محقق خواهد شد. برخی کارگران به سختی کار اشاره کردند و می‌خواهم بگویم با این سختی آشنا هستم چراکه در این منطقه مشغول خدمت بوده و آگاهم درباره چه مسائلی صحبت می‌کنید از این رو تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایط بهتر به کار خواهم گرفت.

مدیرعامل پتروفرهنگ، اصلاح حقوق و دستمزد را حق قانونی و شرعی کارگران دانست و گفت: در زمینه مسئله اصلاح و سقف حقوق، مشکلی وجود ندارد و این موضوع حتما پیگیری و در چارچوب قانون و توان مجموعه انجام خواهد شد.

دکتر زارع‌پور امنیت شغلی را یک امر حیاتی دانست و تاکید کرد: فراهم کردن امنیت شغلی کارگران وظیفه ماست و هیچکس این حق را ندارد کارگران عزیز ما که با با تمام توان در حال خدمت و تلاش هستند را به دلایل غیر حرفه ای نا امید سازد چراکه رفتار نامناسب از سوی هرکس که باشد غیرقابل پذیرش است.

وی ادامه داد: در همین راستا طی ماه های آتی نظرسنجی سیستمی راه‌اندازی خواهد شد و رفتار مدیران را از منظر شما کارگران گرامی بررسی خواهیم کرد. این موضوع بسیار مهم است و یکی از اصلی‌ترین مسائل در حضور یا عدم حضور و ترک کار توسط کارگران است.

مدیرعامل پتروفرهنگ درباره ایمنی نیز تصریح کرد: ایمنی هم از دیگر از مسائل مهم است. ما در قبال خانواده‌های گرامی همه شما وظایفی داریم و به آن پایبند هستیم. در این زمینه هم نیازمند آموزش و مهارت‌افزایی هستیم که بتوانیم انشالله ریسک‌های ناشی از فرایند کار را کاهش دهیم تا هم شما و هم خانواده‌هایتان با آرامش بیشتری در کنار ما باشید.

وی جانشین‌پروری و شایسته‌سالاری را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هلدینگ دانست و گفت: ما باور داریم که توجه به جانشین پروری و شایسته سالاری درست و توجه به استعدادهای درخشان باید به طور عینی در سیستم مدیریتی ما وجود داشته باشد؛ به همین دلیل هم در ارزیابی برنامه عملیاتی می‌خواهیم که مدیران در قبال آن پاسخگو باشند و گزارش بدهند که با استعدادهای سازمان چه کرده‌اند به همین دلیل است که راه‌اندازی نظام پیشنهادات در سیستم باید در دستور کار قرار گیرد.

دکتر زارع‌پور درباره مسئله مسکن کارکنان نیز تاکید کرد: در حوزه مسکن هم در تلاش هستیم انشالله مسئله مسکن کارکنان را در شهرهای منطقه مرتفع کنیم. در همین رابطه کمیته‌ای راه‌اندازی خواهد شد و می‌خواهیم که نماینده کارگران در آن حضور داشته باشند تا بتوانیم با همفکری و هم‌افزایی قدم‌های موثری برای حل مشکلات برداریم.

مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ در پایان گفت: من اینجا هستم تا رودررو بگویم از شما سپاسگزارم. شما از ارکان سازمان ما هستید و ما هرچه در توان داریم انجام خواهیم داد تا انشالله شما در آرامش به کارتان ادامه دهید. مقام معظم رهبری امسال را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامیده‌اند و دستیابی به این هدف تنها از طریق همکاری و همدلی و همراهی همه ما میسر خواهد شد.

https://ipna.news/170833کپی شد!