مدیرعامل پتروشیمی اصفهان در گفت وگو ویدیویی با ایپنا:

شرکت های داخلی در توسعه پروژه های پتروشیمی ظرفیت بالایی دارند

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان اظهار داشت: شرکت های داخلی بسیار خوبی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند که می توان در توسعه پروژه هایی که در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی کشور تعریف شده است فعالیت های چشم گیری داشته باشند.

به گزارش ایپنا-خبرگزاری پتروشیمی ایران، جواد شاه محمدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار ایپنا اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی در استای تحقق جهش تولید و همراه با مشا‌رکت مردمی طبق گفته سخنان مقام معظم رهبری است.

وی افزود: شرکت های داخلی بسیار خوبی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند که می توان در توسعه پروژه هایی که در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی کشور تعریف شده است فعالیت های چشم گیری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان در ادامه با بیان اینکه در این نمایشگاه شاهد ارتباط تنگاتنی بین شرکت های داخلی که محصولات خود را عرضه می کنند به وجود آمد وهمین ارتباط های کاری تحقق شعار سال را به همراه خواهد داشت:‌‌ گفت:خوشبختانه،پتروشیمی اصفهان در سال ۱۴۰۲ چیزی حدود ۶۷ درصد افزایش ظرفیت تولید ، حدود ۲۱ درصد افزایش درآمد داشتیم .این روند را در سال جدید هم پیش رو خواهیم داشت.

 

https://ipna.news/171007کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *