آخرین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی

شرکت های پتروشیمی در نمایشگاه،قدرت خود را به رخ کشیدند

بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به کار خود پایان داد و این درحالی بود که شرکت های پتروشیمی در این نمایشگاه،قدرت خود را به رخ کشیدند.

به گزارش ایپنا-خبرگزاری پتروشیمی ایران،  بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایرا از ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت با حضور بیش از ۱۷۵۰ شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار شد و بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران را رقم زد.

در نمایشگاه امسال شاهد حضور شرکت‌های توانمند به‌ویژه در بخش‌های ساخت داخل و دانش‌بنیان بودیم که می‌توانند نقش مهمی در جهش تولید داشته باشند.

در این نمایشگاه شرکت های ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور داشتند.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران با حضور جمع کثیری از شرکت های پتروشیمی رخ داد که در این رویداد حضور جدی و فعال داشتند.

 

https://ipna.news/171053کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *