گفتگوی ویدیویی ایپنا با مدیران عامل پتروشیمی مروارید و پناه صنعت پارت

نمایشگاه نفت، از بومی سازی تا شناسایی تامین کنندگان صنعت پتروشیمی

مدیران پتروشیمی در گفت وگو با ایپنا از ماجرای بومی سازی در صنعت نفت و شناسایی تامین کنندگان برای کمک به مشارکت های مردمی گفتند.

به گزارش ایپنا_خبرگزاری پتروشیمی ایران، در حاشیه نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران حسن فلاح، مدیر عامل شرکت پتروشیمی پناه صنعت پارت اظهار داشت: نمایشگاه امسال با پتانسیل بالایی برگزار شده است و شرکت های برندی که در بحث بومی سازی فعال هستند حضور فعالی دارند.

وی در ادامه افزود: بحث جهش تولید که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره داشتند نکته مورد توجه این نمایشگاه است و ما هم در همین راستا شرکت کرده ایم. شرکت های ایرانی حرف های زیادی برای گفتن دارند و در بحث بومی سازی پیشرفت های زیادی را شاهد هستیم به طور مثال شرکت هایی را داریم حدود ۷۰ درصد تجهیزات آن ساخت داخل است.

همچنین محمود فخرایی مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید نیز در گفت و گو با خبرنگار ایپنا اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در این نمایشگاه بین المللی برخی از تامین کنندگان را شناسایی کنیم و قدمی در راستای کمک به  مشارکت های مردمی برداریم.

وی در ادامه افزود: هر چه بیشتر بتوانیم با شرکت های تامین کننده ارتبلط برقرار کنیم این افزایش ارتباط  تامین کنندگان می تواند هزینه های جاری شرکت های پتروشیمی را تامین کنند.

 

https://ipna.news/170992کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *