اهمیت و نقش تعالی در توسعه صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر اهمیت و نقش تعالی در توسعه صنعت پتروشیمی گفت: باید از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در صنعت برای ارتقای جایگاه این صنعت ارزش‌آفرین استفاده کرد.

 

به‌گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،مرتضی شاهمیرزایی روز چهارشنبه، (هشتم دی‌ماه) در آیین نخستین دوره صحه‌گذاری پروژه‌های بهبود صنعت پتروشیمی و ذینفعان با تاکید بر اهمیت و نقش تعالی در توسعه صنعت پتروشیمی اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در صنعت برای ارتقای جایگاه این صنعت ارزش‌آفرین استفاده کرد تا صنعت پتروشیمی به جایگاه واقعی خود در منطقه و بازارهای جهانی دست یابد.

وی افزود: با تکیه بر الگوی مدیریت بومی و نیروی انسانی کارآمد به عنوان سرمایه‌های سازمان می‌توان مسیر پیشرفت و توسعه را تداوم بخشید و نباید با نگاه تک بعدی به الگوهای وارداتی تکیه زد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه این صنعت امانت است و ما امانتدار آن هستیم، گفت: باید از صنعت پتروشیمی مراقبت کرد و آن را برای آیندگان حفظ کرد.

حسن عباس‌زاده، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی و علی‌محمد بساق‌زاده، عضو هیئت مدیره و رئیس شورای سیاستگذاری جایزه تعالی صنعت پتروشیمی نیز در سخنانی به اقدام‌های انجام شده از سوی شرکت‌های پتروشیمی در مسیر تحقق جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اشاره و از همکاری و مشارکت تمامی پتروشیمی‌ها قدردانی کردند.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم به رسم یادبود به شرکت‌های برتر در سه حوزه جهت‌گیری، اجرا و نتایج لوح سپاس اهدا شد؛ در حوزه جهت‌گیری شرکت پتروشیمی شیراز (رتبه نخست)، شرکت پمپیران (رتبه دوم) و شرکت پتروشیمی تبریز (رتبه سوم) و در حوزه اجرا شرکت پمپ ایران (رتبه نخست)، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (رتبه دوم)  و پتروشیمی شیراز (رتبه سوم) و در حوزه نتایج شرکت پتروشیمی مارون(رتبه نخست)، شرکت پتروشیمی امیرکبیر (رتبه دوم) و شرکت پتروشیمی جم (رتبه سوم).

https://ipna.news/158744کپی شد!