دیدار حبیب آقاجری با وزیر نفت/پیگیر تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و ایثارگران نفت هستیم

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی در دیدار با محمدجواد اوجی وزیر نفت خواستار تسریع در تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و ایثارگر وزارت نفت شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایرلن(ایپنا)؛ در این نشست آقاجری خواستار تسریع در فرآیند تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و ایثارگر شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت شد.

آقاجری با اشاره به مشکلات کارکنان قراردادی مدت موقت گفت: امیدواریم با تلاش‌های محمدجواد اوجی طرح تبدیل وضعیت این کارکنان نیز به سرانجام برسد و ما نیز پیگیر این موضوع هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس به پروژه های ناتمام این وزارتخانه در حوزه‌ی انتخابیه اشاره کرد و بیان داشت: تونل و محور مواصلاتی شهرستان امیدیه به میانکوه و جایزان به طول ۳ کیلومتر بعد از گذشت ۱۳ سال همچنان نیمه‌کاره باقی مانده است.

وی ادامه داد: پیمانکار این پروژه به دلیل عدم تخصیص اعتبار جدید و طلب ۲۰ میلیارد ریالی از وزارت نفت، پروژه را به حال خود رها کرده که همین موضوع حوادث ناگواری را در امیدیه رقم زده است.

آقاجری افزود: از وزیر نفت درخواست داریم اعتبار لازم را جهت تکمیل این پروژه‌ تامین کنند.

همچنین در این دیدار، آقاجری جذب حداکثری نیروهای بومی در صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری را خواستار شد.

نماینده بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) با اشاره به آمار بیکاری ۲۵ درصدی در حوزه‌ انتخابیه اظهار کرد: امیدواریم با حضور وزیر جهادی، از این پس در استخدام‌های وزارت نفت، جذب حداکثری نیروهای بومی در دستور کار قرار گیرد.

درخواست تامین اعتبار جهت احداث استخر سرپوشیده چند زمین چمن مصنوعی در امیدیه در راستای مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت و آسفالت جاده‌های روستایی شهرستان بندر ماهشهر و هندیجان از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

https://ipna.news/158178کپی شد!