پتروشیمی مازندران در مراحل نهایی دریافت مجوز است

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با بیان اینکه پتروشیمی استان در مراحل نهایی دریافت مجوز است، گفت: این پروژه برای بیش از یک هزار نفر شغل ایجاد می‌کند.
به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ غلامرضا شریعتی بیان اینکه شرق مازندران قطب سرمایه گذاری خواهد شد، افزود: مراحل صدور و دریافت مجوز پروژه بزرگ پتروشیمی استان در مراحل نهایی است و با اجرای این طرح تحولی در حوزه صنعت و اقتصاد منطقه ایجاد می شود.وی بر لزوم تامین زیرساخت ها برای ایجاد صنایع بزرگ در شرق استان مازندران تاکید کرد و گفت: شهرک صنعتی یک هزار هکتاری در بهشهر به سطح فضای صنعتی در استان افزوده می کند.

نماینده مردم نکا، گلوگاه، بهشهر در مجلس با عنوان اینکه با ایجاد پروژه پتروشیمی برای یک هزار نفر شغل ایجاد می کند از ورود سرمایه گذار برای احیای کارخانه فولاد و چندکارخانه تولیدی در شرق استان خبر داد و گفت: همچنین دو کارخانه تولیدی و توسعه در گلوگاه نیز به زودی افتتاح می شود.

شریعتی با اظهار اینکه از عملکرد مدیران منطقه رضایت دارم، خواستار بهره گیری بیشتر از سرمایه های انسانی شود.

وی همچنین با اشاره به انجام طرح های عمرانی در حوزه انتخابیه گفت: برای آسفالت ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی مناطق بالادست بهشهر، نکا و گلوگاه اعتبار تخصیص داده شده است.

https://ipna.news/154434کپی شد!