برگزاری شورای عالی پزشکی وزارت نفت از طریق ویدئو کنفرانس

پرونده های پزشکی بیماران به خصوص افراد ناتوان و از کارافتاده که امکان بررسی غیر حضوری پرونده های آنها میسر نبود در شورای عالی پزشکی از طریق ویدئو کنفرانس بررسی گردید.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ روز گذشته و در تاریخ ۱۸ تیر ماه ۱۳۹۹ پرونده های پزشکی افراد به خصوص افراد ناتوان و از کارافتاده که امکان بررسی غیرحضوری پرونده های آنها میسر نبود، در شورای عالی پزشکی از طریق ویدئو کنفرانس مطرح و بررسی گردید.

این جلسه به منظور جلوگیری و کاهش ابتلاء بیماران و اعضاء شورا به بیماری کووید ۱۹ تشکیل و در آن پروندهایی شامل شاغلین وبازنشسته ها مطرح که امکان بررسی غیر حضوری آنها میسر نبود . قابل ذکر است از ابتدای شروع کرونا برای اولین بار و به صورت آزمایشی ،شورای عالی پزشکی وزارت نفت از طریق ویدئو کنفرانس در سازمان و برای بیماران اصفهان برگزار شد.

این ویدئو کنفرانس با حضور بلوری رئیس شورا عالی پزشکی وزارت نفت و سایر اعضاء آقایان پیروزیان،ابوتراب و خانمها گلستانی اطیابی ستاری ،  مرادی در سازمان و همچنین مختاری رئیس شورای پزشکی اصفهان ، اشجع ، خانم ها رجایی و سنبلستانی ازاعضای این شورا ، تشکیل گردید

در این نشست ویدئویی اعضاء از بیماران سؤال و در صورت نیاز معایناتی نیز انجام شد و شرح حال بیماران توسط پزشکان اصفهان برای شورا تشریح گردید.
شایان ذکر است برگزاری اینگونه نشست ها علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی، در کاهش هزینه ها و اتلاف وقت بیماران شهرستانی بسیار موثر است و موجب افزایش سطح رضایت آنها می گردد.

https://ipna.news/151338کپی شد!