آیین معارفه کادر فنی و بازیکنان تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام‌/ پایان دوری سه ساله در لیگ برتر تنیس

آیین معارفه کادر فنی و بازیکنان تیم تنیس روی میز آقایان با حضور مدیرعامل و مدیران پتروشیمی بندر امام‌ در هتل استقلال تهران برگزار شد تا این تیم‌ پس از سه سال دوری در لیگ برتر وارد شود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)، بعدازظهر دوم دی ماه امسال آیین معارفه کادر فنی و بازیکنان تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام با حضور سپهدار انصاری نیک مدیرعامل پتروشیمی، زهره متقی یکی از مدیران تیم تنیس روی میز ،وحید کاظمی نژاد سرمربی و بازیکنان تیم برگزار شد.

در این مراسم اعضای تیم‌ تنیس روی میز ضمن قدردانی از مدیرعامل پتروشیمی بندر امام که پس از سه سال دوباره فضایی را برای ورزشکاران این عرصه فراهم کرده است از حضور این تیم در لیگ برتر تنیس کشور ابراز خوشحالی کردند.

در ادامه سپهدار انصاری نیک مدیرعامل پتروشیمی بندرامام‌در این مراسم اظهار داشت: تیمی که تشکیل شده فقط یک تیم برای بندر امام‌نباشد بلکه یک جریان ورزشی در سطح خوزستان و کشور باشد.‌

وی ادامه داد: امیدوارم این تیم به شکوفایی استعدادها در سطح استان بیانجامد و در جذب نیروهای کارآمد ومساعد درخشان عمل کند. امیدوارم یک انگیزه معنوی و حرفه ای برای مردم ماهشهر ، بندرامام و خوزستان باشید.

انصاری نیک ادامه داد: از این فرصت باید استفاده کنیم و به ارتقای ورزش حرفه ای تنیس روی میز کمک کنیم. سعی کنید در استعدادیابی فعال باشید و معیارهایی را برای خود درنظر بگیرید.

https://ipna.news/168826کپی شد!