گزارش ایپنا از اکسپو 2024 و نقش صنعت پتروشیمی در توانمندسازی اقتصاد ایران

صنعت پتروشیمی دست قدرتمند در توانمندی صادرات کشور

با آغاز نمایشگاه توانمندی های صادارتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) و حضور هلدینگ های بزرگ پتروشیمی در آن، می توان به دست قدرتمند صنعت پتروشیمی در توانمندی های صادرات کشور اشاره کرد.

به گزارش ایپنا– خبرگزاری پتروشیمی ایران، نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از هشتم اردیبهشت ماه تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرده است.

در این نمایشگاه پنج روزه، محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه می‌شود.

این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان خواهد بود. اما در میان همه گروه های شرکت کننده، صنعت پتروشیمی با حضور هلدینگ های بزرگی همچون خلیج فارس، مارون، زاگرس، اتفاق های اقتصادی قابل توجهی را چه در سطح کشور و به خصوص بحث همکاری با شرکت های دانش بنیان و چه در سطح ارتباط با متقاضیان کشورهای خارجی رقم زده است.

برخی از مدیران صنعت پتروشیمی که در نمایشگاه حضور داشتند در گفت وگو با ایپنا از اکسپو ۲۰۲۴ و فعالیت های صنعت پتروشیمی گفتند.

 

 

https://ipna.news/170804کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *