با حضور معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛

ساختمان دانشکده پتروشیمی بجنورد بهره برداری شد

ساختمان دانشکده پتروشیمی بجنورد امروز (چهارشنبه) با حضور معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران ( ایپنا)،رییس دانشگاه بجنورد در حاشیه بهره برداری از این طرح آموزشی گفت: سطح زیربنای دانشکده پتروشیمی بجنورد سه هزار و ۵۰۰ متر مربع است که کلنگ ساخت آن در سال ۹۳ بر زمین زده شد.

محمد شیخ زاده افزود: برای احداث این مجموعه آموزشی ۲۸۰ میلیارد ریال هزینه شده که ۳۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه بجنورد حدود پنج هزار دانشجو دارد، گفت: پیش از این دانشکده های فنی و مهندسی، هنر، علوم انسانی و علوم پایه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، دانشجویان پذیرش می کردند که در سال تحصیلی جدید دانشکده پتروشیمی نیز به ظرفیت آموزشی دانشگاه بجنورد افزوده شد.

شیخ زاده یادآور شد: دانشجویان دانشگاه بجنورد زیر نظر بیش از ۱۷۰ عضو هیات علمی تحصیل می کنند.

دانشگاه بجنورد، یکسال پس از تاسیس استان خراسان شمالی در سال ۱۳۸۴ با پذیرش دانشجو در ۲ رشته کارشناسی پا گرفت که اکنون شمار رشته های آن به ۵۳ رشته در مقاطع مختلف رسیده است.

تاکنون بیش از پنج هزار دانشجو از دانشگاه بجنورد زیر مجموع چهار دانشکده فنی و مهندسی، هنر، علوم انسانی و علوم پایه دانش آموخته شده اند.

۲۸ هزار دانشجو دختر و پسر در ۳۳ مرکز شامل دانشگاه‌های دولتی، آزاد، غیر انتفاعی، پیام نور، فنی و حرفه ای، جامع علمی و کاربردی و فرهنگیان خراسان شمالی تحصیل می کنند.

https://ipna.news/167069کپی شد!