افتتاح تصفیه‌خانه همدان سبب توسعه صنایع پتروشیمی استان می‌شود

استاندار همدان با بیان اینکه در استان همدان در حوزه صنعت، گردشگری، کشاورزی و خدماتی پروژه‌های عمده‌ای در حال ساخت است گفت: افتتاح تصفیه‌خانه، صنایع همدان مانند پتروشیمی هگمتانه و پتروشیمی ابن‌سینا را توسعه می‌بخشد‌.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ سید سعید شاهرخی صبح امروز در پویش هر هفته الف-ب-ایران  با بیان اینکه افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب همدان یک تهدید بهداشتی را به فرصت تبدیل کرد اظهار داشت: استان همدان به جهت توسعه در یک جهش واقعی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در استان همدان در حوزه صنعت، گردشگری، کشاورزی و خدماتی پروژه‌های عمده‌ای در حال ساخت است افزود: افتتاح این تصفیه‌خانه، صنایع همدان مانند پتروشیمی هگمتانه و پتروشیمی ابن‌سینا را توسعه می‌بخشد‌.

استاندار همدان  با اشاره به اینکه در دشت کبودرآهنگ مشکلات جدی در زمینه فروچاله‌ها داشتیم که این اقدام می‌تواند این مشکلات را برطرف کند عنوان کرد: افتتاح این پروژه‌ها سبب توسعه اقتصادی همدان شده‌  و منطقه ویژه اقتصادی همدان را نجات داد.

وی با بیان اینکه هیچ واحد تولیدی در استان مشکلی در زمینه برق ندارد چرا که همکاران ما در برق باختر اقدامات ارزشمندی انجام دادند مطرح کرد: استان همدان به قطب تولید فروسلیس در کشور تبدیل شده و در حال حاضر بیش از ۳۰۰ پروژه اقتصادی در حال ساخت داریم که به آب و برق نیازمند هستند.

به گزارش تسنیم تصفیه‌خانه فاضلاب همدان صبح امروز با حضور وزیر نیرو و  استاندار همدان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد. برای اجرای این پروژه در همدان ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

https://ipna.news/157097کپی شد!