به مناسبت دهه مبارک فجر آیین تکریم از بازنشستگان و تجلیل از تلاشگران پروژه های شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی

همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر آیین شکوه خدمت تکریم از بازنشستگی و تجلیل از تلاشگران پروژه ها و بیست و ششمین سالگرد تاسیس شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی در سالن همایش ساختمان هلدینگ خلیج فارس با حضور حبیب اله بیطرف رئیس هئیت مدیره و صفرعلی بابایی مدیر عامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی و مدیران ستادی و مدیران پروژه های این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛در ادامه این مراسم با برنامه های متنوع. مفرح و شاد. شامل.موسیقی گروه سرود دستان گویا( خواهران ناشنوا)و نوازندگی و خوانندگی موسیقی سنتی پخش فیلم شرکت و سخنرانی بیطرف رئیس هئیت مدیره و بابایی مدیرعامل این شرکت بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی در دو بخش مجزا تکریم از بازنشستگی پیشکسوتان و در بخش دیگر از  تلاشگران پروژه های راه اندازی شده ایلام و پروژه عظیم پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس بعمل آمد.

صفرعلی بابایی مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر بیان کرد:در آستانه بیست وششمین سالگرد تاسیس شرکت و تبریک کارکنان که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند و از نقش مهم آنها در به ثمر رسیدن پروژه های شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی و موفقیت های بدست آمده در اجرای بیش از ۸۱ پروژه تشکر کرد این حاکی از همدلی ،همیاری و همکاری شما کارکنان در کسوت بازنشستگان گرانقدر و تلاشگران عزیز است.

حبیب اله بیطرف رئیس هئیت مدیره شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی در این مراسم پس از تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: یکسال اخیر بیشترین فشارهای تحریم به اقتصاد ایران وارد شد و هدف دشمنان ایران به صفر رساندن صادرات نفت ایران و محصولات پتروشیمی است.

وی افزود: درسال ۹۸ پتروشیمی ایران ۱۵ میلیارد دلار محصول تولید و ۱۰ میلیارد دلار محصولات تولیدی را صادر کرد.

در پایان با اهدا گل و لوح تقدیر و هدایای دیگر از بپیشکسوتان گرانقدر و تلاشگران پروژه های ایلام و بیدبلند خلیج فارس بویژه از زحمات شبانه روزی صفرعلی بابایی نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی بعنوان مدیرنمونه ، موفق و سخت کوش تقدیر و تشکر شد.

https://ipna.news/155313کپی شد!