کمک ۶۵۰ میلیون تومانی بیدبلند خلیج‌فارس برای اجرای پروژه آب‌رسانی بهبهان

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس از تأمین و پرداخت کمک مالی ۶۵۰ میلیون تومانی برای اجرای پروژه خط انتقال آب به طول ۴ هزار متر در مسیر دهستان بزرگ دودانگه و چند روستای مجاور به‌منظور پایداری خدمات تأمین آب شرب برای ساکنان این مناطق خبرداد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛محمود امین‌نژاد از تأمین و پرداخت کمک مالی به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان به واسطه پیگیری و درخواست نماینده و فرماندار شهرستان بهبهان برای اجرای پروژه خط انتقال آب به طول ۴ هزار متر در مسیر دهستان بزرگ دودانگه و چند روستای مجاور به‌منظور پایداری خدمات تأمین آب شرب برای ساکنان این مناطق خبر داد.

وی افزود: پیش‌ از این  نیز شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج‌فارس در حوزه تأمین آب باکیفیت برای استفاده شهروندان شهر بهبهان و بخش‌ها و روستاهای تابع، با اجرای  طرح مشارکتی بازسازی کامل تصفیه‌خانه بزرگ این شهر مبلغ ۵۰ میلیارد تومان را در این حوزه هزینه کرده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس ابراز امیدواری کرد با آغاز فرآیند بهره‌برداری و تولید تجاری این مجموعه عظیم صنعتی، بی‌شک شاهد حضور مستمر و فعال‌تر این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خواهیم بود.

https://ipna.news/152203کپی شد!
منبع