کمک ۲۰ میلیاردتومانی پتروشیمی ها به استان بوشهر برای مقابله با کرونا

عبدالنبی یوسفی فرماندار عسلویه در حاشیه افتتاح نقاهتگاه بیماران کرونایی عسلویه، از کمک ۲۰ میلیاردتومانی پتروشیمی های عسلویه به استان بوشهربرای مقابله با کرونا ویروس خبر داد.

شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس به منظور پیشگیری و مبارزه با شیوع کرونا بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به استان مساعدت داشته است.

۱۰ میلیارد به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مساعدت مالی و ۷ میلیارد برای تهیه و تامین تجهیزات بیمارستانهای عسلویه، جم، کنگان ، دیر، دشتی و دشتستان مورد تصویب قرار گرفته است.

۳ میلیارد هم برای خرید اقلام غذایی و بهداشتی برای اهدا به کسانی که ناشی از شیوع کرونا در ۴ شهرستان جنوبی( اقشار آسیب پذیر شامل: مدد جویان کمیته امداد، بهزیستی و …) آسیب دیده اند انجام شده است.

عسلویه ظرفیت تبدیل شدن به کانون شیوع کرونا بخاطر حضور خیل عظیم جامعه کارمندی و کارگری از اقصی نقاط کشور را دارد،اما بخاطر رعایت پروتکل های بهداشتی من حیث المجموع فعلاً اوضاع تحت کنترل است.

انجام آزمایش از مبدا توسط شاغلین( و ارائه آن به هنگام بازگشت)، آزمایش و تب سنجی در مبادی ورودی شرکتها، آزمایش های روتین، فاصله گذاری در شرکت ها، توزیع غذا به صورت بسته بندی در رستوران ها، ضد عفونی و گندزدایی های مستمر، اقدامات پیشگیرانه و تشخیصی در فرودگاه به هنگام ورود از جمله اقدامات کنترلی است که در پایتخت انرژی ایران در حال انجام است.

سازمان منطقه ویژه هم در مجموع فعالیت ها و اقدامات خوب و موثری در جامعه پیرامونی داشته که از جمله آنها میتوان به گند زدایی های مستمر شهرها و روستاها، تهیه اقلام بهداشتی و اخیراً ایجاد نقاهتگاه اشاره کرد.

https://ipna.news/150675کپی شد!