برگزاری مراسم اهدای جوایر قهرمانان لیگ فوتبال پتروشیمی امیرکبیر

مراسم اهدای جوایز تیم قهرمانان لیگ فوتبال پتروشیمی امیرکبیر، با حضور سرپرست شرکت و مدیران مجتمع برگزار شد.

طی مراسمی از تیمهای برتر لیگ فوتبال پتروشیمی امیرکبیر با عنوان یادواره میرزا تقی خان امیرکبیر با اهدای جوایزی تجلیل شد.
لیگ فوتبال مجتمع پتروشیمی امیرکبیر با عنوان یادواره پیشکسوتان پتروشیمی امیرکبیر در پاییز و زمستان گذشته پس از ۵۴ دیدار به کار خود پایان داد در این رقابت ها که در دو لیگ دسته اول و دوم برگزار می گردد در لیگ یک تیم بهره برداری الفین مقام اول را کسب کرد و تیمهای شهرداری صنعتی و اداره hse موفق شدند مقامهای دوم و سوم را از آن خود کنند.

در لیگ دسته دوم نیز تیم فوتبال بازرگانی موفق به کسب قهرمانی شد و تیمهای تعمیرات برق و تعمیرات یک به ترتیب دوم و سوم شدند‌.
تیم مالی اداری۲ نیز بعنوان تیم برتر اخلاق انتخاب شد، همچنین آقایان علی اکبر دختانی و محمد شاکری بعنوان بهترین گلزنان لیگ یک و جواد عسگری بلداجی، عنوان گلزن برتر لیگ دسته دوم را کسب کردند.

مجتبی امرایی از تیم she بهترین بازیکن لیگ و نعمت طیبی از تیم بازرگانی بعنوان بهترین بازیکن لیگ دسته دوم انتخاب شدند.

همچنین آقای مسعود صادقی بعنوان بهترین دروازه بان لیگ انتخاب گردید.

در این دوره از مسابقات ۱۵ تیم برای کسب جام و صعود به دسته بالاتر به رقابت پرداختند تا ضمن ایجاد نشاط و سلامتی مقام پیشکسوتان (مهندس یوسف علیپور و پرویز ریحانی فر ) را گرامی بدارند.

در پایان مراسمی به رسم یادبود و قدردانی برای آقایان علیپور و ریحانی فر برگزار شد.

مسابقات لیگ فوتبال امبرکببر هرساله در فصل پاییز و بهار با مشارکت حداکثری کارکنان در محل زمین چمن مجتمع برگزار می شود تا ضمن ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان، قدمی برای حفظ سلامتی آنها باشد.

 

https://ipna.news/135533کپی شد!