افزایش کیفیت محصولات و سودآوری پتروشیمی غدیر با رفع انحصار ۱۸ مورد از مواد اولیه و تجهیزات مهندسی

پتروشیمی غدیر با آینده نگری و برنامه ریزی دقیق، توانست با رفع انحصار ۱۸ مورد مهم از مواد اولیه و تجهیزات و همچنین با افزایش تولید مانع از ایجاد بحران در این شرکت شده و گام های مهمی در سودآوری شرکت بردارد.

حسین صفاری مدیرعامل پتروشیمی غدیر با تاکید بر برنامه دقیق در حوزه رفع انحصار ۱۸ مورد از تجهیزات شرکت بیان داشت: تعمیر تجهیزات شرکت با کمبود مواد اولیه شرکت را در آستانه توقیف قرار می داد. با برنامه ریزی و آینده نگری و اقدام جهادی صورت گرفت، شرکت با تامین تجهیزات خود ۱۸ انحصار تعمیر را خذف و در حال حاضر نیاز خود را به مواد اولیه مرتفع کرده است. این گام مهمی در راستای اقدامات پایدار در جهت سودآوری شرکت است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا):مدیرعامل پتروشیمی غدیر افزایش کیفیت محصولات را نتیجه افزایش کیفیت تجهیزات دانست و گفت: در خصوص کیفیت محصول استفاده از تجهیزات روزانه به جای تجهیزات فرسوده و تفاوت در مواد شیمیایی و تغییر در سیستم های فنی و فرآیندی برج ها و ایجاد تغییرات در تامین مواد اولیه و آنچه که این روزها در بازار صادراتی و داخلی پتروشیمی غدیر مشاهده می کنید عملیات تولید این شرکت را با کیفیت متفاوت و بهینه تر از S65 ممتمایز کرده است.

صفاری در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه این اقدامات در حوزه تامین و تعمیر تجهیزات با تکیه بر توان‌ داخلی و بومی سازی قطعات حساس شرکت، با تلاش شبانه روزی تمامی پرسنل و متخصصین پتروشیمی غدیر حاصل شد. این مهم نشان دهنده توجه به نیروی انسانی و افزایش اعتماد به مهندسین داخلی است که توانایی ساخت تجهیزاتی مشابه نمونه خارجی آن را دارند.

https://ipna.news/162635کپی شد!