آغاز به کار غرفه پتروشیمی اروند در شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک مشهد

همزمان با آئین گشایش شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک، ماشین آلات و صنایع وابسته، پتروشیمی اروند نیز در قالب غرفه‌ای متمرکز با گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه فعالیت خود در این نمایشگاه را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران ( ایپنا) همزمان با آئین گشایش شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک، ماشین آلات و صنایع وابسته، پتروشیمی اروند نیز در قالب غرفه‌ای متمرکز با گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه، فعالیت خود در این نمایشگاه را آغاز کرد.

این رویداد تجاری و صنعتی که تا تاریخ ۱۲ مرداد ماه در جریان است، به معرفی جدیدترین دستاوردها و محصولات پیشرفته خواهد پرداخت و شرکت‌ پتروشیمی اروند ضمن دیدار با مشتریان و کسب بازارهای جدید، اهداف خود در راستای افق چشم‌انداز ۱۴۰۵ پیش خواهد برد.

لازم به ذکر است، شرکت پتروشیمی اروند به عنوان یکی از پیشگامان صنعت پتروشیمی و بزرگترین تولیدکننده زنجیرهPVC کشور، با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و تمرکز بر نوآوری و کیفیت، در این نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت تا ضمن تأثیرگذای بر توسعه‌ی صنایع پائین دستی، اهداف راهبردی خود در راستای نوآوری و شکوفایی را پیش ببرد.

غرفه A6، محل قرارگیری این شرکت، به عنوان یکی از غرفه‌های محوری نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان تجار، شرکا، بازدیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و متخصصان صنعت است تا ضمن ارائه‌ی فرصت‌های همکاری با اشتراک‌گذاری دانش و تجربیات به پیشبرد اهداف توسعه پایدار در صنعت پتروشیمی و صنایع وابسته بپردازد.

https://ipna.news/172151کپی شد!