برگزاری دوره «مالیات سبز» با حضور مدیران سازمان محیط زیست در پتروشیمی بوعلی سینا

در راستای تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی و حفاظت از محیط زیست، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا میزبان دوره آموزشی دو روزه “مالیات سبز” بود که با حضور مدیر کل دفتر پایش فراگیر سازمان محیط زیست کشور و مدیران و کارشناسان این سازمان از سراسر استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش ایپنا_خبرگزاری پتروشیمی ایران به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بوعلی سینا، این دوره آموزشی که برای اولین بار در منطقه تدارک دیده شده بود، فرصتی برای تبادل نظر و هم‌اندیشی بین صنعت و سازمان حفاظت محیط زیست فراهم آورد تا در خصوص راهکارهای اجرایی بهبود شرایط زیست‌محیطی و اجرای موثرتر برنامه‌ها به گفتگو و تبادل نظر بپردازند.

برگزاری جلسات مشترک بین مدیران و کارشناسان سازمان محیط زیست و مدیران صنعتی در خصوص تدوین استراتژی‌های مشترک برای حفاظت هرچه بیشتر از محیط زیست منطقه، شهرستان و استان از دیگر برنامه‌های گفتگو محور در این دوره بود.

این رویداد نه تنها به عنوان یک ابتکار عمل در جهت ارتقاء دانش و آگاهی محیط زیستی شناخته می‌شود، بلکه به عنوان یک الگو در جهت ایفای نقش مسئولانه‌تر در قبال محیط زیست مطرح گردید تا پیشرفت‌های مهمی در زمینه همکاری‌های بین‌بخشی و تقویت پایه‌های زیست‌محیطی در سطح کشور تلقی گردد.

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با این اقدام، نقش پیشرو خود را در حفظ و ارتقاء استانداردهای زیست‌محیطی و ترویج فرهنگ پایداری در صنعت تأیید کرد و امیدوار است که این دوره‌ها بتواند به عنوان محرکی برای توسعه پایدار در سایر بخش‌ها عمل کند.

https://ipna.news/171409کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *