توجه جدی شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی به توسعه اقتصاد دریا

سید حامد هاشمی مدیر سرمایه‌گذاری شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی گفت: این شرکت تخصصی ترین مجموعه پایانه ای و اسکله داری حوزه پتروشیمی کشور است که صادرات کل محصولات صنایع پتروشیمی در ماهشهر و عسلویه را بر عهده دارد.

وی گفت صادرات شرکت پایانه ها و مخازن کشور در بندر عسلویه، ماهشهر و بندر سیراف انجام میگیرد که جدیدأ هم در طرح توسعه ای مباحث اقتصادی دریا محور و نگاه تحولی تیم جدید مدیریتی، در مناقصه پتروشیمی بندر امام شرکت و موفق شد که عملیات بندری این شرکت را در ۴۰ هکتار کسب کند.

هاشمی ادامه داد: راهبری مکانیزه کردن بندر امام، تجهیز و نوسازی آن با استفاده از سوله های موجود، اولویت های اصلی شرکت پایانه ها است که به عنوان اولین اقدام شرکت در حوزه توسعه ای می باشد.

مدیر سرمایه‌گذاری شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی به نقش این شرکت در توسعه صادرات و واردات صنایع پتروشیمی اشاره کرد و افزود: این شرکت به عنوان بزرگترین و اختصاصی ترین مجموعه در بحث صادرات و واردات می‌باشد که به عنوان بازوی اصلی، نقش کلیدی را ایفا و قرارداد مستقیم با پتروشیمی‌های کشور دارد.

هاشمی گفت :این شرکت با وجود چندین دهه فعالیت های سنگین صادرات و واردات صنایع پتروشیمی، تا کنون هیچ مخاطره بندری را ایجاد نکرده که همین مورد نشان دهنده جدیت و پشتکار این مجموعه می باشد و باعث شده که به عنوان یک برند و شرکت معتبر در خاورمیانه شناخته شده باشد.

مدیر سرمایه‌گذاری شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی گفت: در راستای تاکید رهبر انقلاب مبنی بر توسعه اقتصاد دریا محور، تیم جدید مدیریتی، بندر نگین بوشهر را با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی و استانداری این استان،برای سرمایه گذاری انتخاب کردند که به زودی ساخت پست اسکله، ساخت پس کرانه و عملیات لایه روبی و ایجاد مخازن در این بندر با ظرفیت ۲۴ هکتار را آغاز خواهد کرد.

https://ipna.news/171288کپی شد!