مدیر سرمایه انسانی هلدینگ خلیج فارس در بازدید از پتروشیمی گلستان؛

حمایت از نیروی انسانی اولویت هلدینگ خلیج فارس است

شمس با بیان اینکه «گلستان اولین پتروشیمی شمال کشور است»، خاطرنشان کرد: حمایت از این طرح و به‌ویژه حمایت از نیروی انسانی این طرح از اولویت‌های مهم ستاد است.
به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران( ایپنا)،مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با اشاره به جایگاه مهم «سرمایه انسانی» در این هلدینگ، تصریح کرد: در هیچ دورانی به‌اندازه مدیریت دکترعلی عسکری در هلدینگ خلیج‌فارس، چتر حمایتی بر سر پرسنل و خانواده‌ها نبوده و به معیشت و رفاه آنها توجه نشده است.
به مناسبت روز کارگر، داریوش شمس مدیر سرمایه انسانی گروه، محمدی سرپرست برنامه‌ریزی و جذب نیروی انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و رنجبری رئیس منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از پتروشیمی گلستان بازدید کردند و با کارکنان و کارگران به گفت‌وگو نشستند.
شمس در این جلسه  که باحضور مدیرعامل پتروشیمی گلستان و مدیران این طرح تشکیل شد، با تبریک روز کارگر، مساعدت‌های حقوق و دستمزد، اسکان پرسنل و پرداخت ودیعه مسکن به شرکت‌های زیرمجموعه را در راستای حمایت‌های معیشتی از کارگران و کارکنان توسط هلدینگ خلیج‌فارس خواند.
وی با بیان اینکه «گلستان اولین پتروشیمی شمال کشور است»، خاطرنشان کرد: حمایت از این طرح و به‌ویژه حمایت از نیروی انسانی این طرح از اولویت‌های مهم ستاد است.
https://ipna.news/170880کپی شد!