تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت

مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد 8 ماهه گذشته مجموعه شرکت پتروشیمی سبلان گفت: فعالیت این شرکت در شاخص‌های مختلف از جمله رشد تولید و فروش، سودآوری، استانداردسازی فعالیت‌ها، سازماندهی نیروی انسانی و انجام اقدامات نو و تحول آفرین قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران ( ایپنا)، دکتر جواد زارع‌پور در نشست ارزیابی عملکرد شرکت صنایع پتروشیمی سبلان اظهار داشت: سبلان در ۸ ماهه اخیر از اول شهریور ماه سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین ماه امسال نزدیک ۷۰۰ هزار تن تولید متانول داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۹ درصد افزایش داشته است.

دکتر زارع‌پور با بیان اینکه شرکت صنایع پتروشیمی سبلان با تلاش مجموعه کارکنان در سطوح مختلف وارد سود عمیلاتی شده است، تاکید کرد: افزایش سوددهی به عنوان مهمترین اولویت باید در دستور کار شرکت‌های تولیدی باشد و در این راستا ملزم به ارائه گزارش به صورت مستمر هستند.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ خواستار کاهش هزینه تمام شده تولید و افزایش سودآوری توسط مدیران ارشد شرکت‌ها شد و افزود: برای توسعه بازار فروش محصول، برنامه‌های مدونی در دستور کار داریم که امیدوارم به سرانجام برسند.

https://ipna.news/170811کپی شد!