پتروشیمی شهید تندگویان محقق کرد؛

رشد ۱۸ درصدی درآمد‌های شگویا در فروردین ماه!

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در اولین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران( ایپنا)،شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۳۹۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۴۴ هزار و ۵۳۷ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین ماه سال جاری نشان داد که سال را پر قدرت آغاز کرده است.

رشد ۱۸ درصدی درآمد‌های شگویا در فروردین ماه!

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در اولین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۵۴۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با رشد ۱۸ درصدی همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با کاهش همراه شد، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره یک ماهه از خود بر جای گذاشت با افت نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

رشد ۱۸ درصدی درآمد‌های شگویا در فروردین ماه!

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «گرید بطری» با یک هزار و ۳۶۳ میلیارد تومان بود درآمدی که “شگویا” از فروش این محصول در اسفند ماه به دست آورد برابر با ۵۴ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «گرید بطری» پرفروش‌ترین محصول این شرکت «گرید الیاف» بود که با یک هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان کسب درآمد، جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده است. همچنین شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در ماه جاری از «اسید ترفتالیک خالص و نخ POY» هم کسب درآمد کرد که «نخ POY» ۳۴ میلیارد تومان و «اسید ترفتالیک خالص» ۴ میلیارد تومان از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده اند.

رشد ۱۸ درصدی درآمد‌های شگویا در فروردین ماه!

https://ipna.news/170684کپی شد!