پیشگامی شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در حفاظت از محیط زیست

در راستای تاکید بر اهمیت محیط زیست، شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان جلسه‌ای فنی با حضور مدیران ارشد و رئیس اداره محیط زیست شهرستان به منظور بررسی و تدوین برنامه‌های محیط زیستی برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران( ایپنا)،این شرکت با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست و تمرکز بر انجام اقدامات موثر در این زمینه، جلسه‌ای فنی را با حضور دکتر معظمی، مدیرعامل شرکت، مدیران واحد‌های ذیربط و رئیس اداره محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان برگزار نمود.

در این جلسه، دکتر معظمی با اشاره به توجه و اهتمام این مجتمع صنعتی به مسائل محیط زیستی، اعلام کردند که شرکت در حال تدوین برنامه‌ای جامع برای اقدامات محیط زیستی است و به صورت مستمر، موارد محیط زیستی را در کنار مسائل کلان تولید و حل گلوگاه‌ها در دستور کار قرار داده است.

یوسفی، رئیس اداره محیط زیست شهرستان، ضمن تبریک انتصاب دکتر معظمی به سمت مدیرعاملی، بر لزوم جدیت و اهتمام مدیریت جدید برای اجرای الزامات محیط زیستی تاکید کرد و افزود که اقدامات ارزنده‌ای در جهت پایش سیستم آنلاین توسط این واحد صنعتی انجام شده است.

در پایان، رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در این حوزه ارائه داد و با دستور مدیرعامل، مقرر گردید که در اسرع وقت نسبت به رفع موانع و اجرایی سازی آن‌ها اقدام شود.

https://ipna.news/170646کپی شد!