علی عسکری: ۲۵ فروردین‌ماه، فرصتی است برای تجلیل از نقش و ارزش‌آفرینی سرمایه‌های انسانی

بی‌شک دستیابی به موفقیت‌ها و کسب افتخارات متعدد در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی، حاصل تلاش درخشان سرمایه های انسانی خانواده بزرگ شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران( ایپنا)،روز ۲۵ فروردین‌ماه، فرصتی است برای تجلیل از نقش و ارزش‌آفرینی سرمایه‌های انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که به پشتوانه تعهد، تجربه، علم، تخصص و روحیه جهادی و انقلابی خود نقشی کلیدی در تحول و توسعه صنعت پتروشیمی کشور ایفا می‌کنند.

بی‌شک دستیابی به موفقیت‌ها و کسب افتخارات متعدد در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی، حاصل تلاش درخشان سرمایه های انسانی خانواده بزرگ شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس است که موجب اهتزاز پرچم پرافتخار ایران اسلامی در میدان تولید و توسعه صنعت پیشران پتروشیمی در کنار سایر حوزه‌های دیگر و در راه رسیدن به قله تعالی است.

در این راستا، ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند و بی‌شائبه صورت‌گرفته،«روز ملی منابع انسانی» را خدمت همکاران گرامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید این دارم که در پرتو توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، در سالی که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، بیش‌ازپیش در مسیر رشد و تعالی صنعت و اقتصاد کشور موّفق و سربلند باشید.

نامه

https://ipna.news/170488کپی شد!