بازدید نوروزی سرپرست پتروشیمی فارابی از مجتمع/ تنوره: هدف سال ۱۴۰۳ پتروشیمی فارابی جهش تولید است

علی تنوره سرپرست پتروشیمی فارابی صبح روز چهارشنبه اول فروردین و دقایقی بعد از تحویل سال با حضور در مجتمع تولیدی، ضمن بازدید از واحدهای مختلف مجتمع، با کارکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران ( ایپنا)،مهندس تنوره در دیدار صمیمی با کارکنان و سرپرستان واحدها، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن نوروز و تقارن ارزشمند این عید باستانی با ماه مبارک رمضان بیان‌ داشت: پتروشیمی فارابی در سال گذشته با همت و تلاش تمامی کارکنان، باز هم در حوزه تولید مثل ۴ سال گذشته درخشان ظاهر شد.

وی با اشاره به اینکه هدف سال ۱۴۰۳ پتروشیمی فارابی جهش تولید است، ادامه داد: نقش سرمایه انسانی در عملکرد شرکت غیرقابل انکار است و با توجه به شعار سال، همه باید مثل سال‌های گذشته در تحقق شعار جهش تولید تلاش کنیم.

سرپرست پتروشیمی فارابی ضمن تقدیر از تلاش تمامی کارکنان مجتمع افزود: در ماه های گذشته اقدامات بی نظیری در حوزه انگیزش، تکریم کارکنان و بهبود معیشت انجام شد و در سال جدید، برنامه‌‌ریزی خوبی در این حوزه انجام شده است.

گفتنی است؛ پتروشیمی فارابی به عنوان اولین تولید کننده انیدرید فتالیک و دی اکتیل فتالات کشور، در سایت ۵ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی واقع شده است.

https://ipna.news/170371کپی شد!