با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی؛

شتاب بخشی در ساخت و تکمیل طرح های دماوند انرژی بررسی شد

نشست تصمیم گیری و هماهنگی احداث و تکمیل طرح های توسعه ای شرکت دماوند انرژی عسلویه با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران( ایپنا)، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نشستی که با هدف مساعدت و رفع چالش ها جهت شتاب بخشی در ساخت طرح های باقی مانده شرکت دماوند انرژی عسلویه با حضور مدیر عامل این شرکت برگزار شد، بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر برای ساخت این طرح ها تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این نشست با تاکید بر همگرایی بیشتر ذی نفعان طرح های پتروشیمی مستقر در منطقه عسلویه، اظهار کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی آماده هرگونه حمایت لازم برای تولیدی شدن هر چه زودتر بخش های باقیمانده از طرح دماوند انرژی عسلویه است.

بر اساس این گزارش، با توجه به لزوم تامین به موقع یوتیلیتی و سرویس های جانبی مورد نیاز شرکت های پتروشیمی واقع در فاز ۲ عسلویه به ویژه طرح های در حال راه اندازی صنعت پتروشیمی، وارد مدار تولید شدن بخش های مختلف شرکت دماوند انرژی عسلویه از جمله برق، آب، هوا، گاز و تولیدی شدن کامل نیروگاه و نیز آب شیرین کن بر پایداری تولید در پتروشیمی های فاز ۲ عسلویه تاثیرگذار خواهد بود.

https://ipna.news/170357کپی شد!