برگزاری نشست و هم اندیشی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با مدیران عامل شرکت‌های تابعه این مجموعه

جلسه نشست و هم‌اندیشی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با مدیران عامل شرکت‌های تابعه صبح روز ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات هلدینگ PIIC برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران( ایپنا)،رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، در ابتدای این نشست علیرضا ابراهیم‌پور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی ضمن ابراز خرسندی و تبریک به جهت دریافت جایزه «دهمین دوره تعالی صنعت پتروشیمی» توسط تعدادی از شرکت‌های زیر مجموعه و کسب رتبه برتر در همایش «شرکت‌های برتر و بهره‌ور» توسط هلدینگ PIIC اذعان داشت: از این پس در هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی جلسات تخصصی با هدف رسیدگی به چالش‌های شرکت‌های تابعه مستمر برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی تاکید کرد: برای تسریع در اجرای پروژه‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت، اولویت‌های کاری دسته‌بندی شده و تمامی اقدامات با جدول زمان‌بندی می‌بایست صورت پذیرد.

وی افزود: مسیر کاری ما زین پس در راستای یکپارچگی، انسجام و دفاع از منافع شرکت، سهامداران و ذینفعان بوده و سیاستگذاری‌ها به منظور هموار کردن این مسیر در هلدینگ و به تبعیت از سیاست‌های ابلاغی تاپیکو و شستا صورت خواهد گرفت.
ابراهیم‌پور با تاکید بر الزام برگزاری جلسات با شرکت‌های تابعه، ادامه داد: معاونان و مدیران هلدینگ به منظور برقراری ارتباط موثر با شرکت‌های تابعه جلسات مستمر برگزار کنند تا نظارت بهتر و کارآمدتری صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با اشاره به مسئولیت مدیران عامل و هیات مدیره شرکت‌های تابعه به انجام تکالیف مجمع، گفت: در این زمینه اقدامات لازم و اجرایی به نحوی باشد که به سمت انجام و به ثمررسیدن هرچه سریع‌تر تکالیف مجمع حرکت شود.

ابراهیم‌پور با اشاره بر لزوم انتقال دفاتر شرکت‌های تابعه به محل کارخانه تاکید کرد: جمع آوری دفاتر تهران برای ‌PIIC دارای اهمیت است، زمانی که قالب فعالیت‌ها در محل کارخانه صورت می‌پذیرد، حضور خیلی از افراد در دفاتر مرکزی شرکت‌ها توجیه پذیر نیست، لذا تاکید می‌شود معاون منابع انسانی هلدینگ با هماهنگی مدیران عامل شرکت‌ها برنامه زمانبندی انتقال را هرچه سریع‌تر ارائه کنند.‌

وی همچنین تاکید کرد: پیگیری وصول مطالبات می‌بایست در دستور کار تمام شرکت‌ها قرار گیرد و اگر تا کنون کمیته‌ای جهت این امر وجود نداشته، برای تشکیل آن سریعا اقدام کرده و چنانچه پرونده حقوقی باز در شرکت‌ها وجود دارد به جد پیگیری شده و منافع و صرف و صلاح شرکت در این پیگیری‌ها مدنظر قرار گیرد.

مدیرعامل PIIC درخصوص تشکیل کمیته حسابرسی در داخل شرکت‌ها نیز اشاره کرد و گفت: با تشکیل کمیته حسابرسی در داخل شرکت‌ها نظارت بهتر و گزارش دقیق‌تری از وضعیت شرکت‌های تابعه در هلدینگ انجام خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: در زمینه فعالیت‌های اجرایی در تولید و طراحی محصولات جدید از توان شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده شود. روند و ساز و کارهای قدیمی را کنار گذاشته و با رویکرد جدید کارهایتان را پیش ببرید و از پتانسیل شرکت‌ رادینانس نیز استفاده کنید.

مدیرعامل هلدینگ PIIC در ادامه افزود: تلاش ما این باشد که پروژه‌های نوآور و جدید را در دستور کار قرار دهیم و به سمت سرمایه‌گذاری و تولید محصولات با کیفیت و جدید برویم و صادرات را حتما مد نظر قرار دهیم. همچنین می‌بایست کمبودهای بازار را شناسایی کنیم و از این نقاط خلاء بیشترین بهره را ببریم.

ابراهیم‌پور در پایان جلسه اذعان داشت: ما در برابر تمامی سهامداران و ذینفعان مسئول هستیم و باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا به نحو احسنت به وظایف خود عمل نماییم و در راستای استراتژی‌ها و سیاست‌های ابلاغی تاپیکو و شستا قدم برداریم.

https://ipna.news/170321کپی شد!