دبیر اجرایی نهضت احیای واحدهای اقتصادی تاکید کرد:

عرضه اعتباری محصولات صنعت پتروشیمی می تواند الگویی موفق برای سایر صنایع باشد

دبیر اجرایی نهضت احیای واحدهای اقتصادی گفت: عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی که از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی راهبری می شود تا پایان سال جاری به حدود 100 همت خواهد رسید که می تواند الگویی موفق برای سایر صنایع باشد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران( ایپنا)، علی کریم پور اظهار کرد: تا کنون حدود ۹۴/۵ همت عرضه اعتباری از سوی مجتمع های پتروشیمی انجام شده است که صنایعی همچون آلومینیوم، مس و فولاد هم می توانند با توجه به تاکید معاون اول رئیس جمهوری بر ترویج عرضه اعتباری در صنایع دیگر به این بازار وارد شوند.

وی افزود: تلاش داریم تا واحدهایی که تعطیل یا نیمه تعطیل هستند احیا شوند و به عرصه تولید برگردند که در بحث تامین مالی، ۱۵۰ همت اوراق وام توسط دولت اختصاص داده شده است که در اختیار واحدهای احیاگر قرار می گیرد.

کریم پور ادامه داد: در حوزه احیای واحدهای اقتصادی توسط احیاگران که از سوی نهضت احیاء آموزش دیده اند تا پایان سال جاری هشتصد واحد احیاء می گردد.

به گزارش نیپنا؛ راهبرد عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی از اسفند پارسال با راهبری و پیگیری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بازار بورس محصولات پتروشیمی انجام شد که در حال حاضر ۶۴ شرکت پتروشیمی محصولات تولیدی خود را به صورت اعتباری در بازار بورس عرضه می کنند.

https://ipna.news/170295کپی شد!