حمایت پتروشیمی ایلام از وزنه‌برداری چوار

شرکت پتروشیمی ایلام در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بخش ورزش از تیم‌های وزنه‌برداری چوار در تمام سنین حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران (ایپنا)،سیدغلامحسن گرشاسبی؛ مدیرعامل پتروشیمی ایلام، ورزشکاران نوجوان را« کوچک‌مردان بزرگ» نامید و گفت: ورزش ابزار مناسبی برای فرار از گناه است.

‎گرشاسبی مهم‌ترین وجه ورزش را اخلاق، احترام به بزرگان و دستگیری از نیازمندان عنوان کرد و افزود: ورزش دو لبه تیغ شمشیر است و ورزشکاران باید با ورزش به عاقبت‌خیری برسند.

‎وی از ورزشکاران خواست در انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفند حضور مسئولانه و‌ تاثیرگذار داشته باشند.

‎ابوالحسن مهدوی مدیرکل امور اجتماعی استاندری ایلام نیز در این نشست گفت:عشق به وطن، ایمان ورزشکاران را در سطح متعالی نگه می‌دارد.

‎مهدوی افزود:جمهوری اسلامی، سلطه سیاسی فرهنگی استعمار را نپذیرفت و اگر ورزشکار ایرانی در میادین ورزشی در رقابت با ورزشکار اسرائیلی حاضر نمی‌شود یک اقدام ارزشمند ملی و فرهنگی است.

‎وی ادامه داد: انتخابات مجلس نماد قدرت ملی است و همه باید در روز ۱۱ اسفند حضور پرشور و گسترده داشته باشیم.

‎به گزارش روابط عمومی ، شهرستان چوار به عنوان قطب وزنه‌برداری کشور، قهرمانان جهان و آسیا همچون علی هاشمی،بسطامی، فتاحی، رشیدی و… را پرورش داده است و نوجوانان و جوانان این دیار در صورت حمایت مالی خواهند توانست این افتخارات را تکرار‌ نمایند.

https://ipna.news/170150کپی شد!