گزارش تصویری از غرفه گروه شرکت های نصر ایرانیان و خبرگزاری ایپنا در ایران پتروکم

گروع شرکت های نصرر ایرانیان و ایپنا- خبرگزاری پتروشیمی ایران در نخستین نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم حضور پیدا کردند.

به گزارش ایپنا– خبرگزاری پتروشیمی ایران،گروه شرکت های نصر ایرانیان نیز به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه پتروشیمی نیز در این نمایشگاه حضور دارد. علی چاروسائی، مدیرعامل گروه شرکتهای نصر ایرانیان در گفتگو با ایپنا اظهار داشت: ما در گروه شرکت‌های نصر ایرانیان با هدف ارتباط مستقیم با کارفرمایان محترم در صنعت پتروشیمی در نمایشگاه ایران پتروکم حضور پیدا کردیم تا با شناخت نیازهای کارفرمایان و ارائه توانمندی های گروه بتونیم به همکاری اثرگذارتری دست پیدا کنیم.

همچنین غلامعباس اویسی، رئیس هیات مدیره گروه شرکتهای‌ نصر ایرانیان نیز با اشاره به فعالیت های گسترده گروه شرکت های نصر ایرانیان در صنعت پتروشیمیبیان داشت: در هر نقطه از کشور که شرکتهای پتروشیمی حضور دارند ما جهت ارائه خدمات با قدرت کنارشان خواهیم بود.

نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم (IranPetrochem) با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز بین‌المللی همایش‌ها و نمایشگاه‌های جزیره کیش دایر است.

عکاس: میعاد دلفی

گزارش : جعفر پاکزاد

https://ipna.news/169840کپی شد! https://ipna.news/169840/گزارش-تصویری-از-غرفه-گروه-شرکت-های-نصر-ا/کپی شد!