گزارش ویدیویی ایپنا از افتتاح “ایران پتروکم” به دست مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس

نخستین نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم با حضور مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و جمعی از مدیران کشوری آغاز به کار کرد.

به گزارش ایپنا، خبرگزاری پتروشیمی ایران، امروز ۲۴ بهمن ماه امسال ، آیین افتتاحیه اولین نمایشگاه بین المللی پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی ،پالایش و پتروپالایش با حضور علی عسگری مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، علی آقامحمدی عضو تشخیص مصلحت نظام،«حجت‌الله عبدالملکی» دبیر شورای عالی مناطق آزاد در محل نمایشگاه بین اللملی کیش برگزار شد.

 

لازم به ذکر گروه شرکت های نصر ایرانیان نیز به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه پتروشیمی نیز در این نمایشگاه حضور دارد. علی چاروسائی، مدیرعامل گروه شرکتهای نصر ایرانیان در گفتگو با ایپنا اظهار داشت: ما در گروه شرکت‌های نصر ایرانیان با هدف ارتباط مستقیم با کارفرمایان محترم در صنعت پتروشیمی در نمایشگاه ایران پتروکم حضور پیدا کردیم تا با شناخت نیازهای کارفرمایان و ارائه توانمندی های گروه بتونیم به همکاری اثرگذارتری دست پیدا کنیم.

همچنین غلامعباس اویسی، رئیس هیات مدیره گروه شرکتهای‌ نصر ایرانیان نیز با اشاره به فعالیت های گسترده گروه شرکت های نصر ایرانیان در صنعت پتروشیمیبیان داشت: در هر نقطه از کشور که شرکتهای پتروشیمی حضور دارند ما جهت ارائه خدمات با قدرت کنارشان خواهیم بود.

 

https://ipna.news/169818کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *