حضور گروه شرکت های نصر ایرانیان در نمایشگاه ایران پتروکم

گروه شرکت های نصر ایرانیان، در نخستین نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم حضور پیدا کرد.

به گزارش ایپنا، خبرگزاری پتروشیمی ایران، در نخستین نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم شرکت نصر ایرانیان که از ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی کیش درحال برگزاری است، گروه شرکت های نصر ایرانیان حضوری فعال پیدا کرده است.

 

نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش متعلق به صنعت پتروشیمی، میان دستی‌ها و پایین‌دستی‌ها محسوب می‌شود.هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی وزارت علوم و شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار می‌شود، برقراری ارتباط بین شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های ساخت داخل با بزرگ‌ترین شرکت‌ها و مجموعه‌های پتروشیمی کشور است.

در این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی برای تبادل اطلاعات و انتقال دانش بین این شرکت‌ها برگزار خواهد شد و برای اولین‌بار حضور پارک‌های پایین‌دست در نمایشگاه را شاهد خواهیم بود ضمن آنکه تاکنون بیش از ۲۰۰ شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

لازم به ذکر ایپنا، خبرگزاری پتروشیمی ایران نیز به عنوان یکی از موسسات واسبته به گروه شرکت های نصر ایرانیان در نخستین نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم نیز حضور داشته و نسبت به انتشار اخبار این رویداد بین المللی فعالیت رسانه ای دارد.

 

https://ipna.news/169808کپی شد!