مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز:

توسعه مهم‌ترین عنصر مسئولیت اجتماعی است

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز گفت: توسعه، مهمترین عنصر مسئولیت اجتماعی است که متأسفانه در بحث توسعه با رکود مواجه بوده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران (ایپنا)،احمدرضا حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی ایران، به اهمیت مسئولیت‌پذیری اجتماعی در دنیای امروز اشاره کرد و گفت: پتروشیمی شیراز، به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت پتروشیمی، همواره به دنبال ایفای نقش خود در توسعه پایدار جامعه بوده است.

وی ادامه داد: توسعه، مهمترین عنصر مسئولیت اجتماعی است که متأسفانه در بحث توسعه با رکود مواجه بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز به علل رکود توسعه در حوزه پتروشیمی اشاره کرد و گفت: عدم فراهم شدن بستر صحیح ایجاد صندوق توسعه ملی و عدم اجرای صحیح اصل ۴۴ قانون اساسی از مهمترین این دلایل آن است که دولت باید حامی بخش خصوصی باشد.

حیدرنیا با تاکید بر این نکته که دولت باید زمینه انجام فایناس شرکت‌ها را فراهم و شرکت‌ها را در رهن خود قرار دهد، گفت: در این صورت پس از بهره‌برداری از اقساط برداشت کند و علی‌رغم اینکه از بخش خصوصی حمایت می‌شود اما ذکر این نکته قابل توجه است که توسعه پتروشیمی‌ها زمانی‌که دولتی بوده از شتاب بیشتری برخوردار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در حوزه پایین دستی هم به خوبی کار نکرده‌ایم و تنها به شعار بسنده شده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز، از دولتمردان خواست که از تخصص افراد در جای مناسب خود استفاده کند.

حیدرنیا همچنین با تصریح بر این موضوع که در زنجیره تولید با چالش‌هایی مواجه هستیم، تاکید کرد: باید مدیریت برنامه در کشور بهبود یابد.

https://ipna.news/169784کپی شد!