کشف مواد پتروشیمی ۳۵ میلیاردی در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از توقیف خودرو های تریلرحامل مواد پتروشیمی فاقد مجوز به ارزش 35 میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

علی محمدی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر خروج محصولات پتروشیمی از نوع پلی اتیلن و پلی استایرن که باعنوان گرانل کمپاند پلی اتیلن بدون مجوز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه افزود: کامیون های حامل مواد شامل ۳ دستگاه تریلر کشنده شناسایی و در حین خروج از استان شناسایی و توسط ماموران متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه خودرو های مورد نظر با هماهنگی مراجع قضایی توقیف و به پارگینگ منتقل شدند،گفت طبق نظریه کارشناسان امر ارزش ریالی مواد پتروشیمی کشف شده را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند،که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی می باشد.

محمدی مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و از مردم خواست تا در صورت مشاهده موضوعات مشابه سریعا مراتب را به ۱۱۰و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

https://ipna.news/169230کپی شد!