استاندار بوشهر:

صنایع پایین دست پتروشیمی در شهرستان دشتی راه‌اندازی شود

استاندار بوشهر با بیان اینکه صنایع پایین دست پتروشیمی در دشتی راه اندازی شود، گفت: دشتی باید قطب انرژی خورشیدی استان بوشهر شود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران ( ایپنا)،احمد محمدی زاده ظهر یکشنبه در جمع مسئولان شهرستان دشتی به نقش مردم دشتی در دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: همه اقدامات در شهرستان به برکت نظام و انقلاب است که باید به خوبی در بین نسل جوان تبیین شود.

وی افزود: به برکت انقلاب همه کشور و استان و شهرستان شاهد عمران و آبادی آن هستیم.

محمدی زاده با اشاره به مشکلات شهرستان ادامه داد: در شرایط سخت اقتصادی کارهای خوبی در شهرستان شروع شده است.

وی از تخصیص ۱۳ درصدی اعتبارات استان خبر داد و گفت: به صورت هفتگی پیگیری پروژه‌ها هستم و احداث پل کاکی _شیخیان، محور خورموج_ لاور، باغان_ سرچشمه، محور ناصری_ شنبه از مهمترین پروژه‌ها در دست اجرا در شهرستان بوده است.

استاندار بوشهر ادامه داد: سد دشت پلنگ فعال است و روند خوبی دارد و نقش حیاتی برای شهرستان خواهد داشت و اعتبار آن نیز تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین کار در حوزه مسکن در شهرستان دشتی در حال اجرا است، گفت: همه مدیران استان برای خدمت مردم تلاش می‌کنند و این فرصت تاریخی است.

وی یاد آور شد: لنج‌های ساحلی شهرستان دشتی که هم اکنون در دیگر نقاط استان ساماندهی و مستقر هستند پیگیری می‌کنیم در لاور استقرار پیدا کنند.

محمدی زاده افزود: باید تجارت در شهرستان فعال شود و بازار ته لنجی راه اندازی شود که منجر به توسعه شهرستان می‌شود.

وی با بیان اینکه صنایع پایین دست پتروشیمی در دشتی راه اندازی شود، گفت: دشتی باید قطب انرژی خورشیدی استان شود.

محمدی زاده با بیان اینکه موافق واگذاری معدن به شهرداری هستیم، ادامه داد: راهیان پیشرفت دانش آموزی در دشتی راه اندازی شود.

وی یادآور شد: تاکنون حدود سه هزار میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شده است.

https://ipna.news/168854کپی شد!