آغاز به کار نخستین نمایشگاه ایران کمیکال/ نمایشگاه تهران میزبان فعالان صنعت شیمیایی

نخستین نمایشگاه ایران کمیکال (صنایع پایین دستی پتروشیمی و مواد شیمیایی) افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران ( ایپنا)،نخستین نمایشگاه ایران کمیکال (صنایع پایین دستی پتروشیمی و مواد شیمیایی) امروز ۲ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور با حضور رئیس اتاق تعاون ایران، رئیس اتاق اصناف تهران، دبیر اتاق اصناف ایران، رئیس اتحادیه صنف تهیه‌کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

بیش از ۷۰ شرکت داخلی و نمایندگان خارجی فعال در حوزه صنعت شیمیایی از امروز تا ۵ دی ماه آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه‌های مواد پایه شیمیایی، پوشش‌های حفاظتی صنعت شیمیایی، صنایع غذایی، کشاورزی، تولید صنعتی(ساخت)، صنایع نساجی، چرم مصنوعی، سلولوزی و بهداشتی و آرایشی همچنین دارو، تجهیزات پزشکی و تجهزات آزمایشگاهی، فرآورده‌ها و مشتقات نفتی، فرآورده‌های پارافینی، حالا‌های شیمیایی، پلیمرها، لاستیکی و پلاستیکی، ماشین‌آلات و تجهیزات، دانش‌بنیان ها، استارتاپ ها، پارک‌های علم و فناوری و خدمات را معرض دید بازدیدکنندگان، متخصصان و علاقه مندان این حوزه قرار داده‌اند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی همچنین حضور هیات‌های تجاری، برگزاری نشست‌های B۲B از مهم‌ترین برنامه‌های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

این رویداد با همت اتاق تعاون ایران برگزار و مخاطبان می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۵ و در سالن‌های ۴۰ – ۴۱ و ۴۴ از این رویداد تخصصی بازدید کنند.

https://ipna.news/168817کپی شد!