استخدام ۹۰۲ نفر دیگر در پالایشگاه نفت بندرعباس+جزییات

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز شرکت پالایش نفت بندرعباس، در مرحله دوم ۹۰۲ نفر با برگزاری آزمون استخدام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران ( ایپنا)، هاشم نامور مدیرعامل پالایشگاه بندرعباس صبح امروز افزود: این ۹۰۲ نفر از داوطلبان مرد و زن بومی واجد شرایط در مقطع تحصیلی کارشناسی و کاردانی با برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی و تخصصی، معاینات و گزینش دعوت و جذب می‌شوند.

وی با بیان اینکه این شرکت با توجه به طرح‌های توسعه پالایشگاه و به ویژه طرح ملی ارتقای کیفیت فرآورده‌های سنگین و نیروی انسانی مورد نیاز، با هدف ایجاد اشتغال پایدار و با اولویت نیروهای بومی، در چند مرحله دو هزار و ۶۵۰ نفر را جذب می‌کند، تصریح کرد: داوطلبان تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ می‌توانند برای نام نویسی و اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مواد آزمون و سایر اطلاعات مورد نیاز به سایت دانشگاه هرمزگان به نشانی hormozgan.ac.ir مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس اضافه کرد: در مرحله دوم جذب نیرو، در مقطع کارشناسی داوطلبان رشته‌های مهندسی کامپیوتر، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، علوم تغذیه، تربیت بدنی و علوم ورزش، بهداشت با گرایش حرفه‌ای و محیط، علوم اجتماعی و جامع شناسی و علوم ارتباطات می‌توانند نام نویسی کنند.

وی با اشاره به اینکه در مقطع کاردانی نیز رشته‌های شیمی و صنایع شیمیایی، مکانیک، برق، ایمنی و آتش نشانی و عمران رشته‌های مورد نیاز در این مرحله از آزمون حضور دارند، خاطرنشان کرد: آزمون مرحله دوم تامین نیروی انسانی این شرکت روزهای ۶ و ۷ مهر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

https://ipna.news/167235کپی شد!