معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد:

لزوم اجرای هدفمند مسئولیت های اجتماعی از سوی پتروشیمی ها

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تامین بودجه و اجرایی شدن مسئولیت های اجتماعی شرکت های پتروشیمی باید به صورت هدفمند و دقیق تحقق یابد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)،مجمع عمومی عادی سالانه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی امروز یکشنبه ( ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۲) با حضورمرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که باید توسعه منطقه ویژه با رویکرد تکمیل زنجیره ارزش و همچنین تولید محصولات ساخت اول مورد توجه قرار بگیرد گفت: حرکت شتابان به سوی ایجاد ارزش افزوده بیشتر در صنعت پتروشمی می تواند توسعه متوازن این صنعت ارزشمند را به دنبال داشته باشد.

شاهمیرزایی افزود: تنوع درسبد تولید محصولات پتروشیمی می تواند بسیاری از نیازهای صنایع دیگر به ویژه صنایع پایین دستی را تامین کند واز روند خام فروشی در صنعت ارزش آفرین پتروشیمی جلوگیری کند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: انتقال تجارب و دستاوردهای مختلف از سوی  نخبگان و متخصصان می تواند منجر به رشد آگاهی ها و سطع علمی و فنی فعالان صنعت پتروشیمی و همچنین انتقال به نسل های بعدی شود.

وی با تاکید بر ضرورت جذب سرمایه گذاری های جدید و توسعه اشتغال زایی در منطقه گفت: ظرفیت های بسیار مطلوبی برای تکمیل زنجیره ارزش در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی وجود دارد وتوسعه فناوری ها و استفاده از دستاورد های مختلف شرکت های دانش بنیان، روند توسعه را شتاب خواهد بخشید.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی باید الگویی برای هاب های جدید پتروشیمی کشور در تمام ابعاد باشد وبه ویژه دربحث مدیریت دانش این منطقه می تواند پیشرو و الگویی موفق و کاربردی برای سایر مناطق شود.

شاهمیرزایی با تاکید بر حمایت وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: از تمام توان خود برای توسعه و پیشرفت این منطقه مهم و راهبردی استفاده خواهیم کرد .

به گزارش نیپنا، مجمع عمومی سالانه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به ریاست مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با حضور هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی، هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، عملکرد هیئت مدیره و شرکت را در سال ۱۴۰۱ و نیز برنامه های آتی را به سمع ونظر اعضای مجمع رساند.

همچنین در پایان این جلسه تصمیم ها و تکالیف مجمع به تصویب اعضا رسید.

گفتنی است که مجمع عمومی سالانه برای رسیدگی به صورت های مالی ، گزارش عملکرد و استماع گزارش بازرس قانونی تشکیل می شود.

https://ipna.news/166330کپی شد!