مشکل تامین خوراک پتروشیمی هگمتانه برطرف شد

با رایزنی‌های صورت گرفته و پیگیری استاندار، مشکل تامین خوراک پتروشیمی هگمتانه برای تولید محصولاتی همچون گرانول گرید پزشکی، برطرف شد | ین واحد یک شرکت خصوصی است و موظف است در چهاچوب نوع قرارداد، حقوق کارکنان خود را پرداخت کند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)،سید مجتبی حسینی بیان کرد: عدم تامین به موقع مواد اولیه برای خط تولید مجتمع پتروشیمی هگمتانه مشکلاتی را ایجاد کرده بود که در جلسه‌ای که با مدیرعامل و نماینده دولتی این پتروشیمی داشتیم مقرر شد حقوق عقب افتاده کارکنان به موقع پرداخت شود.

وی اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته قرار است مواد اولیه وی.سی.ام این پتروشیمی به صورت مستمر و با ضرب آهنگی مشخص از طریق پتروشیمی های غدیر و اروند تامین شود.

حسینی تصریح کرد: این واحد یک شرکت خصوصی است و موظف است در چهاچوب نوع قرارداد، حقوق کارکنان خود را پرداخت کند.

وی بیان کرد: دستگاه‌های امنیتی و استاندار همدان پیگیر تداوم تولید این پتروشیمی هستند و همه توان خود را برای کمک و تسهیل گری در رفع مشکلات آن به کار می گیریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان تاکید کرد: بر اساس توافق صورت گرفته با مدیران این پتروشیمی، توافق کردیم در اولین فرصت حقوق کارکنان دغدغه مند را پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه برای نخستین بار در کشور پودر پی.وی.سی با درجه پزشکی استاندارد تولید می‌کند، بیان کرد: خروجی این پتروشیمی، ۱۰۰ درصد نیاز کشور را در زمینه گرانول دسته پزشکی تامین می‌کند و مازاد تولید آن، به سایر کشورها صادر می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ مجتمع پتروشیمی هگمتانه با سرمایه گذاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، ۶ دی ماه سال ۱۳۹۹ در یک ارتباط تصویری و با دستور رییس جمهور به بهره برداری رسمی رسید.

مجتمع پتروشیمی هگمتانه بزرگترین واحد تولیدی استان همدان است که محصولی کم نظیر به نام پی وی سی با درجه پزشکی تولید می‌کند و ظرفیت سالانه ۷۰ هزار تن محصول را دارد.

مجتمع هگمتانه نخستین پتروشیمی کشور در تولید پی وی سی با درجه پزشکی است.

https://ipna.news/165608کپی شد!