انتقال پساب فاضلاب بجنورد به پتروشیمی طبق قول وزیر نیرو انجام شود

استاندار خراسان شمالی گفت: قیمت نهایی پساب انتقالی به شرکت پتروشیمی طبق قرار قبلی و توافق شفاهی با وزیر نیرو در سفر رئیس جمهور تعیین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)،  محمدرضا حسین‌نژاد با اشاره به آخرین وضعیت انتقال پساب فاضلاب بجنورد به پتروشیمی خراسان اظهار داشت: مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری لازم‌الجرا است و تمامی ارکان استان برای تحقق این مصوبات باید تلاش حداکثری داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: طرح انتقال پساب فاضلاب بجنورد به شرکت پتروشیمی ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این امر نشان از درک اهمیت موضوع توسط این تولیدکننده بزرگ است.

وی در ادامه افزود: یکی از چالش‌های سهام‌داران و مجموعه مدیریتی شرکت پتروشیمی نهایی شدن بهای پساب فاضلاب انتقالی به این مجتمع صنعتی است که این اطمینان را به آن‌ها داده‌ایم که بر طبق گفتگوی شفاهی انجام شده در سفر رئیس جمهور این مهم به سرانجام خواهد رسید.

حسین‌نژاد خاطر نشان کرد: رقم مورد توافق مجموعه وزارت نیرو با شرکت پتروشیمی لیتری ۷۰۰ تومان بود و این موضوع دیگر محل تردید ندارد.

استاندار خراسان شمالی گفت: با حداکثر توان در راه تحقق این مصوبه مهم و راهبردی حرکت خواهیم کرد و هیچ عذری از جانب هیچ مجموعه‌ای مورد قبول نیست.

https://ipna.news/165538کپی شد!