سرپرست وزارت صمت در دیدار با مدیرعامل پتروشیمی شازند:

توجه به توان داخلی و اعتماد به جوانان از اقدامات شایسته پتروشیمی شازند است

سرپرست وزارت صمت‌ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، با حضور در غرفه شرکت پتروشیمی شازند و در دیدار با «علیرضا خلیلی‌نیا» مدیرعامل شرکت، از جزئیات عملکرد شازند در ماه ‌های اخیر مخصوصا بومی‌سازی تجهیز «توربو اکسپندر» مطلع شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)، سیدمهدی نیازی خطاب به مدیرعامل پتروشیمی شازند گفت: توجه به توان داخلی و اعتماد به جوانان از اقدامات شایسته پتروشیمی شازند است و این سیاست را باید ادامه دهید.

نیازی با اشاره به اینکه در گذشته و در مقطع کوتاهی در مجتمع پتروشیمی شازند مشغول به کارآموزی بوده گفت: این مجموعه ظرفیت بالایی دارد و امیدوارم رشد تولید در اولویت اقدامات پتروشیمی شازند باشد.

سرپرست وزارت صمت همچنین در جمع خبرنگاران، در خصوص برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی، گفت: این نمایشگاه امسال با ابعاد وسیعی‌تری برگزار و با استقبال خوبی از سوی واحدهای تولید و صنعتگران روبرو شد که نشان‌دهنده آن است که تولید داخلی به لحاظ فنی و زیرساختی، آمادگی کامل را برای تامین نیازهای کشور در حوزه ‌های مختلف را دارد.
وی با بیان اینکه سیاست ما قانع بودن به بازار داخلی نبوده و صادرات را به شکل جدی دنبال می‌کنیم، افزود: معتقدیم ظرفیت ایران برای واحدهای تولیدی‌مان کوچک شده و باید گام‌ های وسیع‌تری در منطقه و بازارهای بین‌المللی برداریم. این مساله در دستور کارمان است که اقدامات خوبی صورت گرفته و باید از آنها پشتیبانی کنیم.

مدیرعامل پتروشیمی شازند در دیدار با سرپرست وزارت صمت گفت: هر زمانی که به جوانان اعتماد کردیم نتیجه گرفتیم.
وی با اعلام جزئیات عملیات بومی‌سازی «توربو اکسپندر» افزود: سیاست ما تکیه به توان داخلی و رشد تولید است و ان شاءالله امسال رکورد تولید در شرکت را خواهیم شکست.

https://ipna.news/165436کپی شد!