نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس:

وعده افتتاح ۱٠٠٠ روزه پتروشیمی دهدشت ۱۶ ساله شد

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: وعده افتتاح ۱٠٠٠ روزه پتروشیمی دهدشت، ۱۶ ساله شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)،  حجت الاسلام سید موحد عصر شنبه در جلسه شورای اداری کهگیلویه که با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: وعده افتتاح ۱۰۰۰ روزه پتروشیمی دهدشت ۱۶ ساله شده و بیش از ۴ هزار روز از آن وعده می‌گذرد و خبری از بهره برداری نیست.

وی با اشاره به اهمیت توسعه در منطقه، اظهار داشت: منطقه ما از خیلی از مسائل برخوردار نیست و انتظار می‌رود خدمات نظام اسلامی و دولت مردمی با سرعت قابل قبولی به نتیجه برسند.

موحد با بیان اینکه نوسانات برق در این شرایط اقتصادی خسارات زیادی به مردم وارد کرده است، تصریح کرد: در حوزه چرام، بهمئی، قلعه رئیسی، سوق، لنده و دیشموک مشکلات برقی زیادی وجود دارد که انتظار می‌رود با همت مجموعه توانیر تا پایان مرداد طرح برق دو مداره «دژکوه» عملی و اجرایی شود.

موحد اجرایی شدن تقاطع زیر گذر و روگذر جاده پاتاوه _ دهدشت را یکی دیگر از مطالبات حوزه انتخابیه خود خواند و گفت: اگر مطالبات ۴۰۰ میلیارد تومانی قرارگاه پرداخت شود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات اجرایی این پروژه آغاز و عملیاتی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری گفت: باند دوم مسیر خیرآباد به دهدشت از مصوبات مجلس بوده است باید اجرای آن عملیاتی شود.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس با اشاره به وضعیت بیمارستان دهدشت و پوشش چهار شهرستان و ۷ بخش و با بیان اینکه نزدیک به چهل سال از سابقه ساخت آن نیز می‌گذرد، افزود: تا دو ماه قبل بوسیله پنکه سرمایش بیمارستان تأمین می‌شد و گرمای طاقت فرسا غیر قابل تحمل است.

وی با بیان اینکه برای احداث بیمارستان دوم دهدشت مشکل زمین وجود ندارد، تصریح کرد: با تصویب بیمارستان دوم دهدشت هدیه‌ای به مردم کهگیلویه اهدا و با تأمین اعتبار احداث آن را شتاب ببخشید.

موحد آسفالت راه‌های روستایی و روکش آسفالت سرآسیاب به ممبی، همچنین سرفاریاب و چاسخار را مطرح و عنوان کرد: اگر قرار است وعده‌ای داده شود رسانه‌ها دنبال می‌کنند و باید تخصیصی داده شود تا مشکلشان حل شود.

وی افزود: یکی دیگر از مطالبات مردم کهگیلویه بحث فاضلاب روستای مهد در چند کیلومتری شهر دهدشت و تخصیص اعتبار برای افزایش سرعت انتقال آب به چهار شهر است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده اصلاح ورودی‌های شهر و ترمیم شبکه آب دهدشت را از دیگر مطالبات منطقه دانست.

https://ipna.news/165249کپی شد!