تجلیل از ۱۸ کارگر نمونه پتروشیمی دهدشت

با حضور اعضای شورای تامین شهرستان کهگیلویه از ۱۸ کارگر نمونه پتروشیمی دهدشت تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)،محمد شکری سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت در این نشست،گفت: روز کارگر، یادآور کوشش و جوشش زنان و مردانی است که در کارخانه‌ها، شرکت‌ها، واحدهای تولیدی و مشاغل سخت و طاقت فرسا با عشق، علاقه و ایثار در جهت مهار تورم و رشد تولید، عمران و آبادانی کشور و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت گفت: نام‌گذاری امسال به نام مهار تورم و رشد تولید در شرایط حساس کنونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید با تلاش مضاعف برای عملی شدن این شعار تلاش کنیم.
شکری تصریح کرد: کارگران با ارزش‌ترین قشر جامعه هستند که در سنگر تولید و سازندگی خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی تصریح کرد: هفته کار و کارگر فرصت مناسبی برای پاسداشت زحمات و خدمات انسان‌هایی است که با عرق جبین، قدرت بازو و با غیرت و مردانگی گرداننده چرخ‌های تولید و صنعت در جامعه هستند و بی‌ادعا مسیر خدمت‌رسانی به جامعه را طی می‌کنند.
سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت با اشاره به فرارسیدن روز معلم عنوان کرد: معلمین چراغ هدایت و آگاهی جامعه هستند جا دارد این روز را نیز تبریک بگویم.
شکری گفت: امروز از ۱۸ نفر از تلاشگران نمونه این شرکت با حضور ارزشمند امام جمعه محترم شهرستان، فرماندار و اعضای شورای تامین و مدیر محترم اداره کار تجلیل و قدردانی شد.
سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت با قدردانی از حمایت‌های همه جانبه امام جمعه شهرستان، فرماندار شهرستان کهگیلویه، اعضای شورای تامین و مدیر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان از آنان قدردانی کرد.

کارگران، قوه محرکه صنعت
حجت‌الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر در این جلسه با اشاره به جایگاه ارزشمند کارگران، اظهار داشت: این عزیزان قوه محرکه صنعت هستند.
امام جمعه شهر دهدشت با اشاره به شتاب گرفتن اجرای طرح شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت گفت: این روند از زمان حضور مدیرعامل جدید این شرکت شروع شده که قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه کارگران را باید محور تحقق شعار سال دانست، عنوان کرد: در گفتمان انقلاب اسلامی کارگر عنصر ارزشمند جامعه و دارای قداست است.

امنیت شغلی کارگران باید تامین شود
سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه با قدردانی از حرکت شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت و تشکر از فعالیت‌های مهندس محمد شکری بیان داشت: حضور تمامی اعضای شورای تامین در این جلسه نشانه قدر و ارزش کارگران در جامعه اسلامی دارد.
فرماندار شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: کارگران باید از لحاظ معیشت و تأمین مخارج زندگی خود حمایت و امنیت شغلی آن‌ها فراهم شود.
موسوی گفت: خدمات‌رسانی به کارگران مربوط به هفته‌ای خاص نبوده و همه ما موظفیم در راستای حمایت از این قشر جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
فرماندار شهرستان کهگیلویه خاطر نشان کرد: هفته کارگر فرصت مغتنمی برای بزرگداشت مقام زحمتکشان عرصه کار و تولید است.
در پایان این مراسم از ۱۸ نفر از تلاشگران نمونه شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت تقدیر و قدردانی شد.

https://ipna.news/165213کپی شد!