پرداخت اعتبارات از محل مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پتروشیمی در استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه پرداخت اعتبارات از محل مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پتروشیمی در استان بوشهر در دستور کار قرار دارد گفت: در این راستا اعتبارات لازم برای توسعه زیرساخت‌های مصوب شده است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)،اکبر پورات صبح امروز در بازدید از مجتمع پتروشیمی متانول کاوه بندر دیر با تأکید بر توجه به اشتغال‌زایی جوانان در مجموعه‌های پتروشیمی، اظهار داشت: در این راستا فراخوان به‌کارگیری اشتغال جوانان در صنایع و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی صادر شده است.

وی توجه به طرح‌های عمرانی مناطق پیرامونی تأسیسات و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: از محل مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پتروشیمی در استان بوشهر اعتبارات لازم برای توسعه زیرساخت‌های مصوب شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به نقش متانول کاوه دیر در عرصه اشتغال و مسئولیت‌های اجتماعی گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی و اشتغال جوانان تلاش شود.

پورات با گرامیداشت روز جهانی کارگر بیان کرد: کارگران از اقشار زحمتکش جامعه هستند و حقوق آنان به موقع پرداخت شود.

وی اضافه کرد: اشتغال و مسکن از موضوعات مهم استان است و برای آن برنامه خوبی داریم.

تلاش شرکت متانول کاوه در دیر در زمینه کمک به شهرستان دیر

فرماندار دیر هم گفت: شرکت متانول کاوه در دیر در زمینه کمک به شهرستان تلاش خوبی داشته و باید تلاش خود بیشتر کند.

یونس باربرز افزود: حقوق کارگران در این شرکت به‌موقع پرداخت می‌شود.

تولید روزانه ۷ هزار تن متانول در دیر

مدیر عامل شرکت متانول کاوه دیر نیز بیان کرد: در این شرکت یک‌ هزار و ۳۰۰ کارگر فعالیت می‌کند که ۴۱۸ نفر آنها بومی شهرستان دیر هستند.

فواد جابری افزود: روزانه ۷ هزار تن متانول از این شرکت تولید می‌شود و در راستای مسئولیت اجتماعی کمک‌های خوبی برای شهرستان دیر شده است.

وی گفت: حقوق کارگران به موقع پرداخت می‌شود و هیچ مشکل حقوق ندارند.

https://ipna.news/165176کپی شد!