پیگیری طرح های اولویت دار پتروشیمی آبادان جهت توسعه منطقه

دبیر کمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند از نشست اعضای این کمیته و مدیرعامل پتروشیمی آبادان با هدف بررسی و پیگیری پروژه های اولویت دار این پتروشیمی، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)،قدرت اله طمیمیان ضمن اعلام این خبر، افزود: در نشست با مدیرعامل پتروشیمی آبادان، تسهیل و حمایت در روند اجرای پروژه های قابل پیگیری این پتروشیمی، مورد ارزیابی قرار گرفت.

طمیمیان ادامه داد: وظیفه داریم با توجه به ظرفیت نیروی کار شاغل در پروژه های رو به اتمام منطقه، برنامه های دیگری نظیر ۴ طرح توسعه پیشنهادی پتروشیمی آبادان و ساخت پالایشگاه خوزستان را با هم افزایی و جدیت تا حصول نتیجه پیگیری و به مرحله اجرا برسانیم.

وی، طرح تشکیل کارگروه مشترک کمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند و پتروشیمی آبادان را یکی از دستاوردهای این نشست عنوان کرد و افزود: مجاورت پالایشگاه و پتروشیمی آبادان یک ظرفیت بزرگ برای منطقه است که می بایست توجه ویژه ای به آن شود و بتوانیم با ایجاد طرح های توسعه و راه اندازی واحدهای جدید در اشتغالزایی افراد بومی بیش از پیش نقش آفرینی کنیم.

دبیر کمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی این واحد مسئولیت نظارت، پیگیری و اقدام در مورد این بخش اقتصادی و کلیه ارتباطات با شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی دولتی و خصوصی برای رسیدن به زمینه های همکاری، ایجاد تسهیلات و کمک به توسعه آنها است، اظهار داشت: رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز اهمیت این موضوع را به درستی می داند و تأکید بر پیگیری وظایف این کمیته تا رسیدن به هدف نهایی را دارد.

https://ipna.news/165017کپی شد!